Så filmen sammen med knægten, og den sagde mig ikke det store. Men her de sidste par søndage gik det op for mig at de viste serien på TV om morgenen og har herefter set et par afsnit.
Disse fandt jeg en tand mere interessante og med bedre plot end den noget dårlige film der starter det hele.
Har nogen set serie og kan evt. bekræfte at serien er bedre end filmen - og måske endda værd at bruge tid på?
Jeg synes at serien er super jeg ejer sæson 1 på BD og afsnittene er mere spændende jeg ser mere filmen som en slags intro til serien, men sæson 1 er cool nok, dog har ejg ikke set noget til anden sæson endnu:(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1 Patriarch 14 år siden
Så filmen sammen med knægten, og den sagde mig ikke det store. Men her de sidste par søndage gik det op for mig at de viste serien på TV om morgenen og har herefter set et par afsnit.
Disse fandt jeg en tand mere interessante og med bedre plot end den noget dårlige film der starter det hele.
Har nogen set serie og kan evt. bekræfte at serien er bedre end filmen - og måske endda værd at bruge tid på?
#2 Batsy 14 år siden
#3 filmz-Bruce 14 år siden
#4 Batsy 14 år siden
#5 BN 14 år siden
Ja, de må da have en HVIS standard deroppe. hehe
#6 MOVIE1000 14 år siden