Jeg har netop modtaget min Pioneer DV-360s dvd afspiller, men fordi min X-box optager mit optiske kabel, står jeg og mangler et Coaxialt til dvd afspilleren. Prisklassen ligger i 100-200 kr klassen (har aligevel ikke det vilde lydsystem), og jeg ville høre om der var nogen der kendte til butikker på nettet der tilbyder coax/optiske kabler... Jeg kan simpelthen ikke finde nogen her i min by... Fona har absolut intet....
Nu arbejder jeg i en elektronik forhandler, og sælger bl.a Xbox maskiner, hvor har du lige fundet en optisk indgang på den...!?!? Den kan jo ingen gang understøtte DTS.
#4 - der står i den profil at du arbejder i en Blockbuster. Jeg har sjældent brugt blockbuster og kender derfor ikke så meget til kæden, men jeg har nu aldrig anset det for at være en elektronikforretning...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 filmz-psmadsen 22 år siden
Jeg har netop modtaget min Pioneer DV-360s dvd afspiller, men fordi min X-box optager mit optiske kabel, står jeg og mangler et Coaxialt til dvd afspilleren.
Prisklassen ligger i 100-200 kr klassen (har aligevel ikke det vilde lydsystem), og jeg ville høre om der var nogen der kendte til butikker på nettet der tilbyder coax/optiske kabler...
Jeg kan simpelthen ikke finde nogen her i min by... Fona har absolut intet....
#2 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#3 filmz-psmadsen 22 år siden
#4 SpielbergFreak 22 år siden
Nu arbejder jeg i en elektronik forhandler, og sælger bl.a Xbox maskiner, hvor har du lige fundet en optisk indgang på den...!?!? Den kan jo ingen gang understøtte DTS.
#5 filmz-Kadann 22 år siden
#6 davenport 22 år siden
#7 filmz-Wacker 22 år siden
PS. Det er ikke personligt ment, men jeg siger bare hvad jeg ser :-D
http://www.samarit.dk
#8 filmz-Kadann 22 år siden
uhh.. that's gotta hurt. :)
#9 DarkLight 22 år siden
#10 lagoni 22 år siden