Jeg har en Panasonic DMR E50 afspiller, som eletronic World lovede var kodefri ved køb. Den har været inde 2 gange for det og kører stadig kun 2´ere.. (Nogle af jer er inde i mine problemer med EW!)
Er der nogen der har en kode jeg evt. kan taste ind eller noi? Jeg er simpelthen ikke god nok (Åbentbart!) til at finde den på nettet..Jeg lover at tage et kursus, men er der af jer gamle drenge der vil hjælpe mig?
On sheep hand, thanx Ø
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Prøv denne procedure, den skulle virke med DMR E-30, men der er da en chance for at det osse virker på E50 så...
Multi-Region:
Turn On player with no disc inserted While pressing Shift on the remote press Setup Press Enter twice Move the cursor to Other Enter the appropriate four-digit region setting, beginning with 000 Press Enter Press Return twice Switch unit Off for at least 3 seconds
Ja, de er nogle svin. Jeg har haft en printer inde 2 gange, dvden inde 2 gange, 2 bærbare inde 2 gange, hvorfra den ene blev stjålet fra disken efter indlevering. Den indeholdt arbejde for 200.000,- men det har de svin sikret sig imod. Jeg køber ikke så meget som en cd-case derinde mere. - Lad dette være en opfordring og et godt råd til alle. Boykot den skodbix!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 davenport 21 år siden
Er der nogen der har en kode jeg evt. kan taste ind eller noi?
Jeg er simpelthen ikke god nok (Åbentbart!) til at finde den på nettet..Jeg lover at tage et kursus, men er der af jer gamle drenge der vil hjælpe mig?
On sheep hand, thanx
Ø
#2 maniac 21 år siden
Multi-Region:
Turn On player with no disc inserted
While pressing Shift on the remote press Setup
Press Enter twice
Move the cursor to Other
Enter the appropriate four-digit region setting, beginning with 000
Press Enter
Press Return twice
Switch unit Off for at least 3 seconds
#3 davenport 21 år siden
De siger dog i EW at man skal have en speciel fjernbetjening for at lave maskinen kodefri.
Nu ser vi..
#4 filmz-goldeneye 21 år siden
Har en kollega som havde købt en JVC DVD-afspiller som skulle være kodefri, det var det bare ikke.
Den blev indleveret og krævet gjort kodefri.
Det tog 3 uger (!!!)
#5 davenport 21 år siden
Jeg har haft en printer inde 2 gange, dvden inde 2 gange, 2 bærbare inde 2 gange, hvorfra den ene blev stjålet fra disken efter indlevering. Den indeholdt arbejde for 200.000,- men det har de svin sikret sig imod.
Jeg køber ikke så meget som en cd-case derinde mere. - Lad dette være en opfordring og et godt råd til alle. Boykot den skodbix!!!