#6 + #8 mange tak, jeg har læst en del af det frank fucking miller du nævner, dog ikke 300. Men hvor er det så du køber fra når det er du køber. Har du læst Big Guy and Rusty the boy robot?
Jeg er ked af at skuffe dem der handler hos Fantask, jeg synes simpelthen det er for dyrt. Men hvis der er nogle som kender en rigtig god side a hente dem på, så sig endelig til…
Jeg ved fatisk ikke hvad forretningen hedder, men det kræver som sagt også at man slår sig sammen med nogle andre og bestiller for $500-$1000 om måneden, så man kan få de gode rabatter.
Ja, "Big Guy" er ganske underholdende, men mest pga. Geof Darrows fantastiske streg. Miller og Darrow arbejdede jo første gang sammen på "Hard Boiled".
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Ja det det synes jeg godt jeg har læst noget om. Men nu må jeg lige høre jeg bliver jo lidt nysgerrig, på det der. Hvor mange er i så om at bestille, for jeg faktisk godt jeg kan få nogle andre med på den. Hvor store rabatter o.s.v. Er det for meget at spørge om en hjemme side ^^
Vi er 5-6 der bestiller. Jeg kan lige prøve at finde ud af hvad butikken hedder. Eller prøv at kig på engelske tegneseriebutikker på nettet, og se hvilke slags rabatter de kan tilbyde. Kontakt dem evt. for at høre nærmere. Husk også at fragten til DK er ret pebret.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Ja, det er jo lige der problemet ligger, jeg kan ike rigtig finde nogle butikker på nettet, der viker okay. det meste af det jeg er støt på er noget rod, den eneste er faktisk amazon.co.uk. dem har jeg også bestilt hos før.
#11 rubberdub 20 år siden
Jeg er ked af at skuffe dem der handler hos Fantask, jeg synes simpelthen det er for dyrt. Men hvis der er nogle som kender en rigtig god side a hente dem på, så sig endelig til…
#12 chandler75 20 år siden
Ja, "Big Guy" er ganske underholdende, men mest pga. Geof Darrows fantastiske streg. Miller og Darrow arbejdede jo første gang sammen på "Hard Boiled".
#13 rubberdub 20 år siden
Men nu må jeg lige høre jeg bliver jo lidt nysgerrig, på det der. Hvor mange er i så om at bestille, for jeg faktisk godt jeg kan få nogle andre med på den. Hvor store rabatter o.s.v.
Er det for meget at spørge om en hjemme side ^^
#14 chandler75 20 år siden
#15 rubberdub 20 år siden