Den var ganske god men virkede noget billig rent produktionsmæssigt, set i forhold til fx. "The West Wing". Jeg synes heller ikke Geena Davis tilføjede rollen helt den vægt den krævede.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Udemærket start, der dog især i første afsnit bar præg af lidt for hurtig gennemgang af de forskellige personer. Blandingen af flashbacks og redningsmissionen fungerede heller ikke optimalt. Syntes det blev lidt for rodet. Til gengæld så syntes jeg Geena Davis gjorde det rigtig godt allround, men ok, hun mangler nok lige det sidste i, at være helt overbevisende.
Donald Sutheland, er der derimod ikke en finger at sætte på. Lidt typisk for hans skuespil er, at han altid virker lettere smålummer og lumsk i betrækket, men det gjorde i det her tilfælde ikke spor, da det i den grad klædte hans rolle som manipulator særdeles godt
Afsnit 2 var væsentligt bedre trods det, at man ikke ligefrem hang ude på kanten af sædet i bar spænding. Den forsvundne dagbog samt Natasha Henstrige og Peter Coyote's medvirken, gjorde sit til en alligevel seværdig handling.
Så det tegner godt, men der skal lidt mere tempo og dynamik imellem figurene fremover, hvis jeg skal blive hængende foran skærmen.
# 12 - Det lyder nogenlunde, som samme behandling kultserien "Profit" i sin tid, blev udsat for.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
syntes kun at den var okay. skuespilmæssigt var den i top, men plotmæssigt er det bare alt for gennemskueligt: selvfølgelig vil ms president få den vicepræsident hun vil have, selvfølgelig vil datterens dagbog ikke være faldet i hænderne på den åh så onde modstander etc.
og så var den bare for pladder patriotisk: jeg gør det ikke for mig og alle kvinder i verdenen, jeg gør det for mit land [cue: blæsere, strygere og jeg skal give dig].
og så var den bare for pladder patriotisk: jeg gør det ikke for mig og alle kvinder i verdenen, jeg gør det for mit land [cue: blæsere, strygere og jeg skal give dig].
Patriotisk ja, men håber da ikke du er uenig i påstanden. Det var et indgreb mod forbrydelser mod menneskeheden der blev portræteret, ikke bare en feministisk propaganda aktion! Så svaret kunne vel ikke være mere korrekt!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#16 nej overhovedet ikke, selvfølgelig var det et for at forhindre forbrydelser mod menneskeheden... det var nu heller ikke det der irriterede mig, men mere den manipulerende måde musikken bl.a.. blev brugt på. det føltes som at blive banket oven i hovedet med en skovl: nu skal du føle dig patriotisk etc. ved godt at musik normalt bliver brugt til at fremkalde følelser, det føltes bare alt for forceret og påtaget.
#11 chandler75 19 år siden
#12 chandler75 19 år siden
#13 NightHawk 19 år siden
Donald Sutheland, er der derimod ikke en finger at sætte på. Lidt typisk for hans skuespil er, at han altid virker lettere smålummer og lumsk i betrækket, men det gjorde i det her tilfælde ikke spor, da det i den grad klædte hans rolle som manipulator særdeles godt
Afsnit 2 var væsentligt bedre trods det, at man ikke ligefrem hang ude på kanten af sædet i bar spænding. Den forsvundne dagbog samt Natasha Henstrige og Peter Coyote's medvirken, gjorde sit til en alligevel seværdig handling.
Så det tegner godt, men der skal lidt mere tempo og dynamik imellem figurene fremover, hvis jeg skal blive hængende foran skærmen.
# 12 - Det lyder nogenlunde, som samme behandling kultserien "Profit" i sin tid, blev udsat for.
#14 DarkLight 19 år siden
#15 caks 19 år siden
#16 filmz-Munk 19 år siden
Patriotisk ja, men håber da ikke du er uenig i påstanden. Det var et indgreb mod forbrydelser mod menneskeheden der blev portræteret, ikke bare en feministisk propaganda aktion! Så svaret kunne vel ikke være mere korrekt!
- Steve Carell
#17 caks 19 år siden