Cool, det havde jeg sgu da helt glemt. Havde egentligt tænkt på at se "Sahara" på Tv1000 kl. 21.00, men den tror jeg bare jeg dropper. Skal da lige se Geena Davis gi den gas. Vandt hun ikke en Golden Globe for den rolle ?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Synes at første afsnit var ganske interessant, men blev båret af den specielle problemstilling omkring hvorvidt erhvervet er designet til at kunne bærer en kvinde i præsidentstolen.
Glæder mig til at se om det kan holdes interessant i længden også!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
Afsnit to er lige blevet færdig, og tror faktisk jeg kan blive rigtig glad for denne serie. Bevares, den er måske lidt forsimplet jf. til præsidentembedets indhold på nogel mindre punkter, men synes den ser spændende ud.
Men hva faen, sådan skal man jo sige når man er en sucker for amerikansk politik og især Det Hvide Hus historie! ;)
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#1 chandler75 19 år siden
#2 NightHawk 19 år siden
#3 chandler75 19 år siden
#4 Bates 19 år siden
#5 wiseguy 19 år siden
#6 Patriarch 19 år siden
#7 kasper0204 19 år siden
#8 filmz-Munk 19 år siden
Glæder mig til at se om det kan holdes interessant i længden også!
- Steve Carell
#9 Slettet Bruger [1489147548] 19 år siden
#10 filmz-Munk 19 år siden
Men hva faen, sådan skal man jo sige når man er en sucker for amerikansk politik og især Det Hvide Hus historie! ;)
- Steve Carell