Hvis du mener videofiler, jeps. Tricket hedder "PS3 Media Server", som du installerer på din computer, viser programmet hvor dine videofiler ligger, så kører det derudaf. :)
Nu er i så fucking kloge, så jeg har lige et spørgsmål mere: Har DR en PS3 app? Vi har alvorligt overvejet at droppe tv, da vi næsten aldrig ser fjernsyn, men jeg ser nu meget DR, og det betaler man jo for. Jeg gider bare ikke sidde og se alt på min computer, så det kunne jo være fint med en app. Andre forslag er velkommen. Jeg har 2 bærbare, et lidt ældre fladskærm, en Denon forstærker med HDMI. Kan man evt. fikse noget sammen? Selve idéen er at droppe at betale formuen til Waoo, men stadig have adgang til det licens jeg alligevel betaler for. Jeg går helt ind for licens i øvrigt, da jeg benytter deres platform meget (og mener at dem der ikke bruger det, heller ikke skal betale for det!!).
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 davenport 12 år siden
Kan det lade sig gøre, at sende fx. video fra min computer trådløst til min PS3, så jeg kan se det på mit tv?
.. I så fald, er det nemt?
.. I fald det er nemt, vil jeg kunne finde ud af det?
#2 MMB 12 år siden
#3 Slettet Bruger [608190839] 12 år siden
#4 maniac 12 år siden
http://www.ps3mediaserver.org/
Den installerer du på din computer, starter programmet, og vupti, så kan du tilgå dem fra din ps3, hvor din video på pc'en streames til ps3'en
#5 davenport 12 år siden
#6 maniac 12 år siden
Eller jeg er i hvert fald ikke stødt på noget den ikke kan klare endnu
#7 davenport 12 år siden
Vil prøve, når familien sover (om ca. 4 sek.)
#8 davenport 12 år siden
#9 davenport 12 år siden
En genstart og det virker :)
Tusinde tak :)
#10 davenport 12 år siden
Nu er i så fucking kloge, så jeg har lige et spørgsmål mere:
Har DR en PS3 app? Vi har alvorligt overvejet at droppe tv, da vi næsten aldrig ser fjernsyn, men jeg ser nu meget DR, og det betaler man jo for. Jeg gider bare ikke sidde og se alt på min computer, så det kunne jo være fint med en app.
Andre forslag er velkommen.
Jeg har 2 bærbare, et lidt ældre fladskærm, en Denon forstærker med HDMI. Kan man evt. fikse noget sammen?
Selve idéen er at droppe at betale formuen til Waoo, men stadig have adgang til det licens jeg alligevel betaler for. Jeg går helt ind for licens i øvrigt, da jeg benytter deres platform meget (og mener at dem der ikke bruger det, heller ikke skal betale for det!!).