Gravatar

#1 FixX 19 år siden

Hvad hedder det band og nummeret, hvor constantine får ind i baren efter at være blevet angrebet på gaden?
Gravatar

#2 McPeter 19 år siden

Her kan du høre numrene fra soundtracket. Håber det kan hjælpe. Kan ikke selv lige huske hvilken nummer du tænker på. Har kun set filmen en enkelt gang.

http://www.amazon.com/gp/product/samples/B0007LLPK...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3 FixX 19 år siden

Det ikke et "score" nummer, som er det du linker til. Der må være et band bag som jeg gerne vil have navnet på og gerne også navnet på selve nummeret :o)
Gravatar

#4 akerman 19 år siden

Hmm du skulle nok ha spurgt dengang den var ny =) Sq lidt svært at huske nu.. medmindre du kan frembringe et lydklip
Gravatar

#5 filmz-mathias- 19 år siden

Hvis den scene du beskriver, er den jeg kan huske, så er det bandet A Perfect Circle, sangen hedder ifølge IMDb Passive.
charles freck thought, "at least I got a good wine".
Gravatar

#6 FixX 19 år siden

#4 Ja jeg ved det godt :o) Men så filmen igen igår og synes bare sangen virkede god derfor spørgsmålet.

#5 Mange tak, jeg prøver at finde den!
Gravatar

#7 FixX 19 år siden

#5 Det var jo den sang, perfekt :o)
Gravatar

#8 filmz-yoshimura 19 år siden

#5 Mmm, A Perfect Circle. Et must for enhver Tool-fan.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#9 filmz-mathias- 19 år siden

#8, tjah, A Perfect Circle har vel ikke så meget med TOOL at gøre udover James Maynard Keenan som forsanger i begge bands. APC er jo Billy Howerdels band, ikke Keenans, og er langt mere "almindelig" rocket end TOOL er. At begge bands er fremragende er så en anden side af sagen.
charles freck thought, "at least I got a good wine".
Gravatar

#10 filmz-yoshimura 19 år siden

#9 Sure thing, men der er efter min mening stadig en del lighedspunkter, selv om APC er langt mere lettilgængeligt end Tool.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: