Sidder og gennemgår årets CFF program og det ser nogenlunde ud. Da jeg ikke har set 95%, er det selvfølgelig en vurdering baseret udelukkende på baggrund af filmenes oprindelse, instruktører, tema etc. Men det ser udelukkende lidt for artsy fartsy ud, meget fokus på tyske, franske, spanske og arabisktalende film. Man kunne godt ha' spicet det op med bare lidt mainstream, eller nogle asiatiske blockbusters, for at tiltrække bredden og skabe noget mere omtale.
De havde allerede på forhånd meldt ud, at der ville være ekstrem fokos på europæiske film i år, så det kan man for så vidt ikke brokke sig over.
Det er langt fra sikkert, at jeg får set nogen film overhovedet, men umiddelbart kunne jeg (udover mange af dem, der allerede er nævnt) nemt blive draget i retning af
#3 Jeg synes nu godt nok, at Night Watch var en kæmpe skuffelse. Oplægget lød interessant nok, men for mig at se har de bare taget med arme og ben fra deres forbilleder i den vestlige verden og lavet et andenrangskludetæppe af en film ud af det.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#4 Jeg købte den russiske DVD og indrømmer jeg kun har set de første 15 minutter frem til "båden i floden". Jeg orkede ikke mere :( Det er muligt effekterne er i orden, men der er godt nok discount på alle hylder, mht. skuespil og lyd.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1 filmz-Bruce 20 år siden
Følgende ser dog interessante ud for mig.
36, Quai des Orfevres, men den fandt jeg lige i
DTS-ES version til 8.99£
så den nydes derhjemme.
Asylum
Dead mans shoes
Frozen
Go for zucker
Life is a miracle
The confession
Dont look now
Dommeren
The german secret
The Hamburg Cell
Sophie Scholl - The Final Days
Section Speciale
#2 Spanner 20 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 Outbound Sith 20 år siden
Det er langt fra sikkert, at jeg får set nogen film overhovedet, men umiddelbart kunne jeg (udover mange af dem, der allerede er nævnt) nemt blive draget i retning af
Ainoa
Allegro (som jo godt nok er en forpremiere)
Dead Meat
Amen (som dog er ude på DVD - tjek lige et provo cover!)
Immortal (som også er ude på DVD)
og
Night Watch (Den er fed! Jeg har set den, men kun med meget ringe engelske undertekster...)
Fox Mulder
#4 filmz-yoshimura 20 år siden
#5 Outbound Sith 20 år siden
Fox Mulder
#6 filmz-Bruce 20 år siden
#7 frahm-2 20 år siden
#8 filmz-Kadann 20 år siden
Jeg mener nu at det ikke hensigtsmæssigt at spille fodbold når der vises en god film på Rådhuspladsen.
#9 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***