Jeg leder efter gode sites med brede udvalg og fair priser mht de geniale Criterions. Ofte er det naturligvis prisen, der får mig til at vælge de knapt så lukrative udgaver - dette har jeg tænkt mig at lave om på!
DVDplanet og Axelmusic er der jeg har handlet mest, men er der andre gode alternative vil jeg sætte meget stor pris på at få nys om disse. :)
Jeg bruger primært Pacific. Wow kun ind imellem og Axel udelukkende til bokse (pga. portoen hos Pacific så er prisforskellen på nogle bokse ikke helt så stor, og så foretrækker jeg at minimere toldrisikoen.)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Ja, lange leveringstider, og så er der jo en toldrisiko, også selvom mange har været heldige indtil nu. Hvis tolderne pludseligt får øjnene op for DVD Pacific, så bliver det en dyr omgang.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Nu har jeg bestilt "Battle of Algier", "The Man Who Felt To Earth", "Schitzopolis" og "Seven Samurai" (den nye udgave) fra DVD Pacific, bliver interessant hvor lang tid det vil tage.
#1 dolphinfriendly 19 år siden
DVDplanet og Axelmusic er der jeg har handlet mest, men er der andre gode alternative vil jeg sætte meget stor pris på at få nys om disse. :)
På forhånd mange tak!
#2 filmz-Kadann 19 år siden
Før i tiden har cd-wow ihvertfald været mit foretrukkende sted at finde billige Criterions.
#3 filmz-Le Samouraï 19 år siden
#4 Yoda 19 år siden
Siden giver et godt overblik over de film, de har udgivet og de film, der i nær fremtid vil dukke op i deres overlegne behandling.
The Criterion Collection
#5 jessup 19 år siden
#6 dolphinfriendly 19 år siden
#7 dyg 19 år siden
#8 dolphinfriendly 19 år siden
#9 jessup 19 år siden
#10 filmz-Le Samouraï 19 år siden