Nogen af jer der bruger denne side? Finder den meget fornøjelig selv, selvom jeg egenligt troede jeg havde set langt flere film. Jeg er LordBeefJerk på siden forresten.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Jeg bruger den personligt som reference til hvilke film jeg bør se, der falder i min smag. Når man har bedømt en masse film, udregner siden hvilke brugere der ligger tættest på din egen smag, og derfra kan du se hvilke film de har set, men du endnu ikke har set.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#4 Well, nu kender jeg ikke den side, men criticker finder selv blandt sidens andre brugere, dem der procentmæssigt synes mest det samme som dig... og du kan selv følge andre som du lyster naturligvis.
De to sider minder vist meget om hinanden, så jeg tror ikke at jeg hopper på Critcker.com-vognen, da jeg ikke orker at skulle indtaste/afkrydse alle de film jeg har set igen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Icheckmovies er jo også mere end "hvad har du set" end "hvor godt synes du om".
Mener de har lavet så du kan importere fra din imdb profil til icheckmovies og fylde deres toplister ud automatisk - har bare ikke fået taget mig sammen til at udfylde alt på imdb.
Hvordan får man iøvrigt imdb til at vise engelske/original titler? Nogle film ser helt forkerte ud med deres danske titel som den viser som default.
#1 Lord Beef Jerky 13 år siden
#2 McPeter 13 år siden
#3 Lord Beef Jerky 13 år siden
#4 Kruse 13 år siden
#5 Lord Beef Jerky 13 år siden
#6 Kruse 13 år siden
De to sider minder vist meget om hinanden, så jeg tror ikke at jeg hopper på Critcker.com-vognen, da jeg ikke orker at skulle indtaste/afkrydse alle de film jeg har set igen.
#7 McPeter 13 år siden
Mener de har lavet så du kan importere fra din imdb profil til icheckmovies og fylde deres toplister ud automatisk - har bare ikke fået taget mig sammen til at udfylde alt på imdb.
Hvordan får man iøvrigt imdb til at vise engelske/original titler? Nogle film ser helt forkerte ud med deres danske titel som den viser som default.
#8 Kruse 13 år siden
#9 DarkLight 13 år siden
#10 McPeter 13 år siden