Hej film(z) fans :) Jeg læser Medievidenskab på SDU og er i den forbindelse ved at skrive opgave om hvad der får folk til at støtte crowfunding af film (f.eks. Iron Sky)
Jeg har i den forbindelse tænkt om der måske er nogle herinde, der ville bruge et par minutter på at besvare et kort survey, som jeg har lavet i forbindelse med opgaven? https://www.surveymonkey.com/s/B9K9B5K
Det er ikke nødvendigt at have deltaget i en crowdfunding for at kunne besvare spørgsmålene.
Jeg har hængt ud på sidelinien meget længe herinde (havde også en bruger, som blev slettet der da kom nyt kontosystem), og har set flere herinde har lavet jeres egen film, så ville virkelig været fedt at få input til opgaven fra jer :) På forhånd, TUSIND tak :)
Hvis man har set hvad de finske "amatøre" kan lave som Star wreck, In the Pirkinning. Så kunne jeg godt forstå hvis man havde lyst til at være med til at støtte deres projekt Iron sky. Men kommer vel helt an på om nogen får en go ide til en film og at folk tror på den :)
@Geekalot, Tror det meget vel kan passe. Det stemmer ihvertfald godt over ens med hvad jeg har fundet ud af so far, at de fleste succesfulde crowdfundede film, har nogle folk bag, hvis evner i forvejen er kendte :)
#1 newsport 10 år siden
Jeg læser Medievidenskab på SDU og er i den forbindelse ved at skrive opgave om hvad der får folk til at støtte crowfunding af film (f.eks. Iron Sky)
Jeg har i den forbindelse tænkt om der måske er nogle herinde, der ville bruge et par minutter på at besvare et kort survey, som jeg har lavet i forbindelse med opgaven? https://www.surveymonkey.com/s/B9K9B5K
Det er ikke nødvendigt at have deltaget i en crowdfunding for at kunne besvare spørgsmålene.
Jeg har hængt ud på sidelinien meget længe herinde (havde også en bruger, som blev slettet der da kom nyt kontosystem), og har set flere herinde har lavet jeres egen film, så ville virkelig været fedt at få input til opgaven fra jer :)
På forhånd, TUSIND tak :)
#2 Geekalot 10 år siden
Men kommer vel helt an på om nogen får en go ide til en film og at folk tror på den :)
#3 newsport 10 år siden
Tror det meget vel kan passe. Det stemmer ihvertfald godt over ens med hvad jeg har fundet ud af so far, at de fleste succesfulde crowdfundede film, har nogle folk bag, hvis evner i forvejen er kendte :)