Gravatar

#11 Mandalae 17 år siden

#9,

Hvorfor valgte du ikke bare samme brugernavn? :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#12 Takfornu 17 år siden

Tjaaaa ! Det er der flere grunde til, men nu og da er det meget rart og sundt at starte på en frisk :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#13 Mandalae 17 år siden

#12,

Fair nok, jeg undrede mig bare :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#14 davenport 17 år siden

Der findes givetvis heller ikke stjerner lavet af krystal, så det var lidt noget pjat! Næ, stjerner er gas og sådan noget.
Alternativt og mere korrekt burde du være: GasStar evt. 1200, men tallet har jeg ikke regnet ud endnu...

;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#15 filmz-DocDoom 17 år siden

#5: Hvad er bacon? Enhver ved jo, at det hedder Bacon.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#16 Takfornu 17 år siden

Naaaaa ... der tænkes da på ham her ... Francis Bacon
Gravatar

#17 Bony 17 år siden

14 skrev:
Der findes givetvis heller ikke stjerner lavet af krystal, så det var lidt noget pjat! Næ, stjerner er gas og sådan noget.
Alternativt og mere korrekt burde du være: GasStar evt. 1200, men tallet har jeg ikke regnet ud endnu...

;D

Postnummeret måske? Kbh. K.? Hmm.. Elsker mysterier.. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#18 Takfornu 17 år siden

Det er ikke mysteriet om Crystalstar1200, men Navarre3 jeg hentyder til ... der er een, som har knækket den ;)
Gravatar

#19 McPeter 17 år siden

Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#20 Yoda 17 år siden

Jeg går ud fra, at du har taget navn fra Richard Donners ganske udmærkede "Ladyhawke", hvor Rutger Hauer spiller Etienne Navarre.

Det ville i hvert fald forklare dit profilbillede ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: