Dine indlæg som Crystalstar1200 står som skjult bruger. Prøvede lige at skrive ind til filmz og de mente at du havde skiftet brugernavn, men kan ikke lige finde dig. :-)
Nægter at tro på at du er helt forsvundet herinde fra mens jeg har været på ferie... :-)
Hey McPeter - jeg er her skam stadig, men har som du kan se måtte ændre brugernavn efter at være blevet hacket, men nu er jeg til igen med en frisk profil :)
Hehe det er bare ok - jeg undrede mig blot over at du stod som ignoreret hos mig og at jeg ikke ku finde dig. Troede jeg havde klikket på et eller andet forkert. :-)
#1 McPeter 17 år siden
Dine indlæg som Crystalstar1200 står som skjult bruger. Prøvede lige at skrive ind til filmz og de mente at du havde skiftet brugernavn, men kan ikke lige finde dig. :-)
Nægter at tro på at du er helt forsvundet herinde fra mens jeg har været på ferie... :-)
Hulubulu?
/Peter
#2 davenport 17 år siden
#3 Yoda 17 år siden
Der var vist nogle problemer med, at hans gamle brugernavn var blevet hacket, så han var nødt til at oprette et nyt...
#4 davenport 17 år siden
#5 McPeter 17 år siden
#3 - takker! :-)
#6 Patriarch 17 år siden
#7 Yoda 17 år siden
#8 McPeter 17 år siden
Fik forklaringen at det er så de kan slette spamprofiler og automatisk skjule deres indlæg for resten af os. Synes det lyder som en super fed løsning.
#9 Takfornu 17 år siden
#10 McPeter 17 år siden