Har slet ikke hørt om det, men det prikker helt vildt til min nysgerrighed. Jeg husker den film som lidt af en skuffelse, men jeg har faktisk en fornemmelse af, at en længere udgave kunne redde meget. Links anyone?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg købte 2 Disc Extended Version hos cdwow (r3) - og jeg kunne slet ik finde de 25 minutter, eneste jeg kunne finde var en lidt længere scene der handlede om Silas, ellers var jeg helt blank - ledte ellers efter det nye :<
Ok. Har ikke læst bogen, og set filmen én gang. Fandt den ok underholdende. Men er nysgærrig ang. den extra spilletid. Nogen ting kunne være fede at have uddybet, mens andre behøves der slet ikke dvæles ved.
#3 - Har det på præcist samme måde.. Blev sgu lidt skuffet da jeg var færdig med at se den i biffen.. Var ellers en af de film jeg havde glædet mig til utroligt længe.. Glæder mig til at se extended versionen.. forhåbentlig en smule bedre :)
Det virker, som om de primært har klistret lidt mere fyld på de allerede eksisterende scener (en enkelt replik eller to her og der) - decideret helt nye scener er der vist ikke rigtigt, ud over den med Silas. Det er lidt noget fis, ikke?
Wiggaaaar ajt fo sjissle ma dissle bizlle in de kissle aijt fo shir biatch!
#1 Patriarch 19 år siden
#2 HonoDelLoce 19 år siden
#3 gi-jones 19 år siden
#4 chronaden 19 år siden
#5 Patriarch 19 år siden
#6 Syndrome 19 år siden
#7 Old Son 19 år siden