Hmmm, 'Moonraker' ... Nåja, msåke ikke ligefrem den bedste Bond-film, men udover et flot, flot stykke musik (af John Barry) i scenerne fra rummet, indeholder den også en af de mest sort-komiske jagt-scener nogensinde. ... Et lille hint: Roger Moore giver et gevær tilbage til over-skurken.
Synes klart der er andre film på listen, der er langt bedre end den på listen: Crash, Dark City, Chronicles of Riddick...
Anyway...ja, jeg synes Spiderman 2 er helt forfærdelig dårlig. Dårlige effekter, træls skuespil, rigtigt, rigtig ringe historie, og der sker en del ting, der ikke giver særlig meget mening.
Jeg er enig i nogle af dem der allerede er nævnt, men vil da lige tilføje nogle flere. "Racing Stripes" "Bridget Jones - The Edge of Reason" "Hulk" "The Wedding Date" "Hostage"
#77 bn - Det synes jeg nu absolut heller ikke den gør. "Miami Vice" har et lidt rodet og forudsigeligt plot, men den er afsindig flot filmet, og har som du siger en fed atmosfære og nogle meget veludførte actionscener.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#81 filmz-Is 16 år siden
Life of Brian
The Medallion
The Sentinel
Timeline
Alexander
#82 BN 16 år siden
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej !!!!!!!! (*river hårtotter af hovedet*)
#83 Bates 16 år siden
How can you not love that!?
#84 filt 16 år siden
#85 Bates 16 år siden
#86 BN 16 år siden
Hmmm, 'Moonraker' ... Nåja, msåke ikke ligefrem den bedste Bond-film, men udover et flot, flot stykke musik (af John Barry) i scenerne fra rummet, indeholder den også en af de mest sort-komiske jagt-scener nogensinde. ... Et lille hint: Roger Moore giver et gevær tilbage til over-skurken.
:-D
#87 Skeloboy 16 år siden
Synes klart der er andre film på listen, der er langt bedre end den på listen: Crash, Dark City, Chronicles of Riddick...
Anyway...ja, jeg synes Spiderman 2 er helt forfærdelig dårlig. Dårlige effekter, træls skuespil, rigtigt, rigtig ringe historie, og der sker en del ting, der ikke giver særlig meget mening.
#88 Verbal 16 år siden
"Racing Stripes"
"Bridget Jones - The Edge of Reason"
"Hulk"
"The Wedding Date"
"Hostage"
#89 Benway 16 år siden
#90 aknot 16 år siden
Men Barry er for det meste god, så det er meget muligt at han er det eneste lyspunkt i den film.