Et par af de virkelig elendige film, jeg har været udsat for:
Cool as Ice Miss Congeniality 2 - Armed and Fabulous Saw 4 Death Tunnel Doom Street Fighter Nick Fury: Agent of Shield The Wicker Man (2006) Double Team
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Listen er lang, men et lille udvalg kunne se sådan ud:
- Ignition - Murder-Set-Pieces - Hostel: Part II - Doom - AvP - Den sorte madonna - Gamle mænd i nye biler - Prey - Final Stab - The Slumber Party Massacre - Hell Night - Scooby-Doo 2: Monsters Unleashed - The Quest - Double Impact - American Pie 2
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#7 Portland er måske ikke noget mesterværk, men den er sjov at se nu (synes jeg), fordi der er rigtig mange skuespillere med, der senere er gået hen og blevet store (Iben Hjejle, Anders W. Berthelsen m.fl.).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
De film jeg har giver 1-2 stjerner på IMDb (Mange af dem huske jeg heldigvis ikke):
Cannibal Holocaust Agents secrets Behind Enemy Lines Bewitched Catwoman Dude, Where's My Car? Hush (1998) The Long Weekend The Lost Battalion Mørkeleg Smile (2005) The Truth About Love The Wicker Man (2006)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#11 Benway 17 år siden
Cool as Ice
Miss Congeniality 2 - Armed and Fabulous
Saw 4
Death Tunnel
Doom
Street Fighter
Nick Fury: Agent of Shield
The Wicker Man (2006)
Double Team
#12 Yoda 17 år siden
- Ignition