Gravatar

#1 filmz-firesoul 19 år siden

Qashqai stunts'ne var definetely fake!! Jeg fandt oz ud af, at det var et eller andet commercial shit fra nissan af. Personligt syntes jeg, at selvom det var fake, så var de 3d lavede stunts (bilerne, der lavede de vilde loops, rampe hop, etc) pænt fede, og fair nok at de prøver at spille på, at det er ægte, men... come on.... Den her avisartikel er bare SÅ meget lavet i photoshop .. og de har ikke engang gidet at gøre "krydset" særlig 'life like' .. Gør Jeres job lidt ordenligt ..
Gravatar

#2 El Capitan 19 år siden

Øhm... HVAD FANDEN SNAKKER DU OM!

Goddag mand økseskaft!
Gravatar

#3 dyg 19 år siden

#2 - Ah, jeg var altså ikke den eneste, der blev forvirret af ovenstående indlæg. Gut gut, jeg valgte bare at lukke min browser i stedet for at skrive her.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 filmz-ikea-fan 19 år siden

Hvis dette indlæg virker stødende eller fornærmende, skal det tolkes som en joke.
Gravatar

#5 filmz-Chemic 19 år siden

Hahahahahahaha... Der er forhåbentlig INGEN der tror på dette uanset, hvor rigtig den artikel er lavet!

Så er man jo totalt naiv... Manden hopper jo ud af døren mens han er i luften for at gøre det endnu mere unreal
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#6 dyg 19 år siden

#4 - Ja, nu ved jeg nu godt hvad den originale reklame er. Den har også været omtalt herinde tidligere. Men hvad er der med den "avis-artikel"? Hvor kommer den fra? Hvorfor skal den pludseligt hives frem?
Gravatar

#7 filmz-ikea-fan 19 år siden

haha, ja det er godt med dig. :-)
Hvis dette indlæg virker stødende eller fornærmende, skal det tolkes som en joke.
Gravatar

#8 dyg 19 år siden

http://filmz.dk/forum/item/22685/

Endda samme forfatter som ved denne tråd :/
Gravatar

#9 filmz-ikea-fan 19 år siden

flot, hvis du så bare havde fundet den tidligere, så havde #3 været unødvendig...
Gravatar

#10 dyg 19 år siden

#9 - Åh ja, naturligvis. Men forklarer du ikke lige, hvor den "avis-artikel" kommer ind i billedet? Hvor er den fra? Hvordan er den blevet brugt i reklamekampagnen?

Skriv ny kommentar: