Qashqai stunts'ne var definetely fake!! Jeg fandt oz ud af, at det var et eller andet commercial shit fra nissan af. Personligt syntes jeg, at selvom det var fake, så var de 3d lavede stunts (bilerne, der lavede de vilde loops, rampe hop, etc) pænt fede, og fair nok at de prøver at spille på, at det er ægte, men... come on.... Den her avisartikel er bare SÅ meget lavet i photoshop .. og de har ikke engang gidet at gøre "krydset" særlig 'life like' .. Gør Jeres job lidt ordenligt ..
#2 - Ah, jeg var altså ikke den eneste, der blev forvirret af ovenstående indlæg. Gut gut, jeg valgte bare at lukke min browser i stedet for at skrive her.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#4 - Ja, nu ved jeg nu godt hvad den originale reklame er. Den har også været omtalt herinde tidligere. Men hvad er der med den "avis-artikel"? Hvor kommer den fra? Hvorfor skal den pludseligt hives frem?
#9 - Åh ja, naturligvis. Men forklarer du ikke lige, hvor den "avis-artikel" kommer ind i billedet? Hvor er den fra? Hvordan er den blevet brugt i reklamekampagnen?
#1 filmz-firesoul 19 år siden
#2 El Capitan 19 år siden
Goddag mand økseskaft!
#3 dyg 19 år siden
#4 filmz-ikea-fan 19 år siden
http://www.google.dk/search?hl=da&q=Qashqai%2B...
Det var sørme svært, hva´ ?
#5 filmz-Chemic 19 år siden
Så er man jo totalt naiv... Manden hopper jo ud af døren mens han er i luften for at gøre det endnu mere unreal
#6 dyg 19 år siden
#7 filmz-ikea-fan 19 år siden
haha, ja det er godt med dig. :-)
#8 dyg 19 år siden
Endda samme forfatter som ved denne tråd :/
#9 filmz-ikea-fan 19 år siden
flot, hvis du så bare havde fundet den tidligere, så havde #3 været unødvendig...
#10 dyg 19 år siden