Gravatar

#1 davenport 22 år siden

Hold kæft jeg er træt!
Jeg måtte se det færdigt, og skulle op 2 timer senere. Jeg har sporadisk sovet i formiddag, men jeg er stadig rundt på gulvet..

RotK, hva´? :D
Det var sku godt og velfortjent. De ventede til den sidste, men så fik den sku også det hele.

HelmerJ og jeg selv så det sammen, ja, næsten hele vejen, men han bukkede jo under. LOL!
Så gik mit DR2 ud, men heldigvis sendte Pro7 det, så med lidt justering fik jeg set resten. Og tysken havde ikke kommentarer under showet, så det var bare super.

Hvad med jer andre? Er i overraskede og ved godt mod?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 HelmerJ 22 år siden

var det lige godt eller hvad (det jeg fik set)? Det tror jeg vidst nok det var
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#3 filmz-Asta 22 år siden

Jeg synes at det var et ret gennemført show, med Billy Crystal der som altid var underholdende :-).
Desvære var der ikke rigtig nogen overraskelser. Selvom jeg synes at LOTR og PJ helt klart fortjente at blive anerkendt, så syntes jeg samtidig også at det var synd, at Mystic River måtte undvære nogle priser, på den bekostning. LOTR havde fortjent de priser noget før!
Selvom jeg syntes at Sean Penn fik en velfortjent pris, så skar det nu lidt i hjertet at Bill Murray ikke fik den :-(
Det var dejligt at se at der ikke var nogle "Svanekjoler" i år, men selvom Jamie Lee Curtis' kjole var smuk, så synes jeg ikke lige at jeg behøvede at se SÅ meget hud :-(
Renne Zellweger og Jennifer Garner var dog utrolig smukke :-)
Så summa sumarrum: Jeg synes at de gjorde et rigtig godt job i år, og der var ikke nogle diciderede pinligheder :-)
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#4 MadMartigan 22 år siden

Vi vil have en takketale fra vinderen af filmz.dk oscar konkurrence...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#5 filmz-Wacker 22 år siden

He he - fedt event, Billy Chrystal gjorde det som sædvanligt godt, og ROTK fortjente alle 11 oscars, men ville nu gerne have set Bill Murray som bedste mandlige skuespiller. Ellers var jeg tilfreds med de andre vindere.

Nakalay og undertegnet havde en hyggelig aften på #filmz.dk chatten, med besøg af MartinSchou og NayZe, hvor vi fulgte med i hvad vi havde stemt på i konkurrencen, diskuterede kjoler og hvem der skulle have vundet.

Gik i seng 6.30 og vågnede frisk og veludhvilet kl. 12.15
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#6 Morbid 22 år siden

Rigtig fedt show.. Nu venter vi bare spændt, på at se hvem der vandt filmz konkurencen

Lyder som et fedt event på #filmz.dk. Undskyld jeg ikke kunne tage del i det :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#7 McPeter 22 år siden

Vandt desværre ikke igår... Hverken her på filmz.dk eller den pulje vi havde lavet os der så det sammen! :-(

Dog må jeg indrømme at jeg slap veltilfreds fra aftenen - 11 oscars! Damn! Selvom man jo er lidt af et skarn hvis man alligevel brokker sig, synes jeg alligevel det kunne have været meget fedt hvis den også havde været nomineret for Cinematography og vundet... Det ville ikke have været dårligt med 50% af de uddelte Oscars! :-)

Godt show - fed introvideo iøvrigt! :-)
Noget af det mest underholdende ved showet var klart Billy Crystal der sidder på skøddet af Clint Eastwood og synger til ham at han burde være død eller døende! Det må alligevel kræve lidt store nosser! :-)

Sidder på arbejde efter at have sovet 2½ time... Er sgu lidt træt i pæren, men det var som sædvanligt det hele værd...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#8 HelmerJ 22 år siden

Hvad var det lige for noget med de værter syntes de kom med ret mange spoilers i løbet af aftenen
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#9 filmz-Mifan 22 år siden

#7 Hehe...tænkte det samme. Det ville ligsom have sænket Titanic for good...
Men nej... man kan ikke brokke sig. Der var ikke noget der gjorde mig mere tilfreds, end da PJ endelig stod med den oscar for bedste instruktuktion...
~ Mifan
Gravatar

#10 filmz-Mifan 22 år siden

#8 Hehe, snakkede kæresten og jeg oxo om... så ved man ihvertfald hvad The Last Samurai og "Beskøjten" slutter med...
~ Mifan

Skriv ny kommentar: