Gravatar

#11 filmz-lbw 18 år siden

Jeg er solgt. Gangs, Fod og Father røg i kurven i første omgang. Glæder mig til at se dem. Tak for forslagene.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#12 filmz-grev_michal 18 år siden

Glem endelig ikke de 2 første film Benway nævnte. 2 film der absolut også bør ses.
Gravatar

#13 filmz-lbw 18 år siden

#12 Will do. :)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#14 HonoDelLoce 18 år siden

Den der hvor han spiller ham bokseren, hvad fanden er det nu den hedder ? :D

Husker i hvert fald tydeligt, at jeg var helt vild med den film :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#15 Vestas 18 år siden

#14 The Boxer? :)
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#16 HonoDelLoce 18 år siden

#15 - hehe, det lyste måske ikke tydeligt nok igennem, at det var en joke :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17 Vestas 18 år siden

#16 Jo, jeg er bare lidt sløv i dag. Min fejl.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#18 filmz-maxhh 18 år siden

Gangs of New York kunne have været SÅ fed... godt cast, geniale kulisser, men desværre et uheldigt manuskript... Personligt ville jeg hellere have set historien der slutter hvor "Gangs.." starter... altså hele Præsten og Bill's krig om herredømmet over byen, scenen hvor Bill skærer sit øje ud osv... Leo's mere eller mindre ligegyldige hævntogt er bare ikke interessant nok... ;o(

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."

Skriv ny kommentar: