Hvorfor bliver Daniel ikke hyldet noget oftere!? Med al den snak om at De Niro skulle vaere den bedste skuespiller nogensinde bliver jeg nodt til at trampe i gulvet. Daniel Day Lewis er De Niro overlegen i alle henseender! Nu er det ikke en De Niro sviner det her, han er meget meget dygtig, men Lewis er mere alsidig. Faktisk ved man aldrig helt hvor man har ham. De Niro, i hans bedste film, spiller godt, men han korer ogsaa lidt paa de samme ting. Samme kropsprog osv. Man er overbevist! Ingen tvivl om det... Men ingen forsvinder ind i en rolle som Lewis. Mig ud...
Jeg kan til dels støtte op om din mening. Lewis er helt sikkert en af de bedste skuespillere, døde eller levende, han er da på min all-time top 5, hvis jeg skulle flække sådan en sammen. Men den med De Niro kan jeg kun halvt følge dig i, for der er en stor forskel på De Niro nu og så i de gode gamle dage. For i de gode gamle dage, der var han altså helt suveræn, hvilket man ikke helt kan sige mere. Men Daniel Day er MEGET undervurderet, det er helt sikkert.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jeg har svært ved at se han er undervurderet han er gennem tiden adskillige gange udnævnt som genial - han laver bare ikke ret mange film. Dertil skal siges at han altid er god men ikke altid har lavet gode film. Det samme kan siges om De Niro - det er svært at rose ham for noget siden HEAT.
#1 PredatorX 18 år siden
#2 chandler75 18 år siden
#3 Åkepool 18 år siden
Men Daniel Day er MEGET undervurderet, det er helt sikkert.
#4 jessup 18 år siden
#5 filmz-lbw 18 år siden
#6 filmz-maxhh 18 år siden
Mvh
MaxHH
#7 Benway 18 år siden
#8 jessup 18 år siden
#9 Vestas 18 år siden
#10 inflector 18 år siden