Gravatar

#1 PredatorX 18 år siden

Hvorfor bliver Daniel ikke hyldet noget oftere!? Med al den snak om at De Niro skulle vaere den bedste skuespiller nogensinde bliver jeg nodt til at trampe i gulvet. Daniel Day Lewis er De Niro overlegen i alle henseender! Nu er det ikke en De Niro sviner det her, han er meget meget dygtig, men Lewis er mere alsidig. Faktisk ved man aldrig helt hvor man har ham. De Niro, i hans bedste film, spiller godt, men han korer ogsaa lidt paa de samme ting. Samme kropsprog osv. Man er overbevist! Ingen tvivl om det... Men ingen forsvinder ind i en rolle som Lewis. Mig ud...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#2 chandler75 18 år siden

Det er jo sjældent man ser ham... var der ikke noget med, at han trak sig tilbage i et år for at blive skomager?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 Åkepool 18 år siden

Jeg kan til dels støtte op om din mening. Lewis er helt sikkert en af de bedste skuespillere, døde eller levende, han er da på min all-time top 5, hvis jeg skulle flække sådan en sammen. Men den med De Niro kan jeg kun halvt følge dig i, for der er en stor forskel på De Niro nu og så i de gode gamle dage. For i de gode gamle dage, der var han altså helt suveræn, hvilket man ikke helt kan sige mere.
Men Daniel Day er MEGET undervurderet, det er helt sikkert.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4 jessup 18 år siden

Jeg har svært ved at se han er undervurderet han er gennem tiden adskillige gange udnævnt som genial - han laver bare ikke ret mange film. Dertil skal siges at han altid er god men ikke altid har lavet gode film. Det samme kan siges om De Niro - det er svært at rose ham for noget siden HEAT.
This is just until June
Gravatar

#5 filmz-lbw 18 år siden

Er der nogle film, som I anbefaler? Har desværre kun set mohikaneren - og ja den er underholdende - men viser ikke mange facetter af hans evner... :o)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#6 filmz-maxhh 18 år siden

Lige fra højrebenet ryger "min venstre fod" og "Gangs of New York" ind... begge store præstationer af den gode Lewis...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#7 Benway 18 år siden

Desuden "In the Name of the Father", "Tilværelsens ulidelige lethed" samt "A Room with a View", hvor han har en virkelig underholdende birolle.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#8 jessup 18 år siden

The Crucible er en solid lille sag - en klassik adoption af Henry Millers stykke. I Gangs... spiller han røven ud af bukserne
This is just until June
Gravatar

#9 Vestas 18 år siden

Jeg glæder mig også til den nye P.T. Anderson film "There Will Be Blood", hvor Daniel Day Lewis spiller hovedrollen.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#10 inflector 18 år siden

Daniel Day Lewis er fantatisk dygtig, hans præstation i Gangs of .... er simpelthen så overvældende og er af de få grunde til at jeg ejer den film.
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: