Jeg flækkede af grin over den grumme voice over - specielt da denne siger: "starring Denmarks most popular actors Peter Ganzler and Ken Vedsegaard" - føj en stinker, den bliver grum.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Jeg er netop blevet færdig med at se DR2-klippet fra "den 11. time", og hvis du, kære læser af denne tråd, ikke alerede har set det, så gør det OMGÅENDE! Det er sjældent, at jeg ser et interview, hvor hverken intervieweren eller den interviewede er i stand til at holde masken. Men det må også være svært, når gæsten - der i en normal foromtale af en film ville forsvare sin kunst - fortæller, at der blev brugt plastic-våben i kampscenerne til "5 kr. sværdet". :P
Nu er der ikke længere en undskyldning for folkene bag "A Viking Saga: Son of Thor" til at lave deres direct-to-DVD-udgivelse en barebones én af slagsen. Dette indslag er et MUST! Jeg håber bare, at der kommer et par follow-ups, hvor de også får Peter Gantzler og Julie Ølgaard i studiet for at fortælle om deres oplevelser under optagelserne til filmen.
Den ser jo så dårlig ud, at den er helt pragtfuld! Jeg glæder mig faktisk enormt meget til at se den i dens fulde længde. Indenfor B-film er dette vel nærmest hvad Ringenes Herre er for A-film. Det bliver næsten ikke dårligere/bedre! Den skal helt sikkert hjem til samlingen, når/hvis den udkommer på DVD. :)
Indslaget i Den 11. Time er herligt. Ufatteligt at samtlige skuespillere ikke hoppede fra projektet, før det blev færdiggjort!
#1 chuck 18 år siden
Jeg grinte
#2 Patriarch 18 år siden
#3 Yoda 18 år siden
Jeg flækkede af grin over den grumme voice over - specielt da denne siger: "starring Denmarks most popular actors Peter Ganzler and Ken Vedsegaard" - føj en stinker, den bliver grum.
#4 MouseMickey 18 år siden
#5 filmz-saku 18 år siden
#6 Patriarch 18 år siden
#7 filmz-Bruce 18 år siden
#8 jessup 18 år siden
Det er rart at se at Danmark endelig har fået en ny Sid Pink.
#9 Outbound Sith 18 år siden
Nu er der ikke længere en undskyldning for folkene bag "A Viking Saga: Son of Thor" til at lave deres direct-to-DVD-udgivelse en barebones én af slagsen. Dette indslag er et MUST! Jeg håber bare, at der kommer et par follow-ups, hvor de også får Peter Gantzler og Julie Ølgaard i studiet for at fortælle om deres oplevelser under optagelserne til filmen.
Fox Mulder
#10 pulse83 18 år siden
Indslaget i Den 11. Time er herligt. Ufatteligt at samtlige skuespillere ikke hoppede fra projektet, før det blev færdiggjort!