Gravatar

#1 chuck 18 år siden

[url= man grine eller græde[/url]
Jeg grinte
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#2 Patriarch 18 år siden

Det er den trejde tråd om den film. Desuden er den vist Amerikansk? Anyway, grimt er det :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 Yoda 18 år siden

Det er en co-produktion mellem USA og DK.

Jeg flækkede af grin over den grumme voice over - specielt da denne siger: "starring Denmarks most popular actors Peter Ganzler and Ken Vedsegaard" - føj en stinker, den bliver grum.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 MouseMickey 18 år siden

Skuespilleren Alexandre Villaume som spiller med i 'A Viking Saga: Son of Thor var med i den 11 time i går. hvor der snakker om filmen se her
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#5 filmz-saku 18 år siden

det ser jo ringere ud en GOR og GOR 2 tilsammen
Gravatar

#6 Patriarch 18 år siden

LOOOOOOL - Så lige 11 time - Super griner at Berthelsen ikke kan holde masken :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#7 filmz-Bruce 18 år siden

Liiiige en tand under start scenen "det stoooore slag" i Nightwatch.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8 jessup 18 år siden

Er jeg den eneste der synes at traileren ikke er lang nok?

Det er rart at se at Danmark endelig har fået en ny Sid Pink.
This is just until June
Gravatar

#9 Outbound Sith 18 år siden

Jeg er netop blevet færdig med at se DR2-klippet fra "den 11. time", og hvis du, kære læser af denne tråd, ikke alerede har set det, så gør det OMGÅENDE! Det er sjældent, at jeg ser et interview, hvor hverken intervieweren eller den interviewede er i stand til at holde masken. Men det må også være svært, når gæsten - der i en normal foromtale af en film ville forsvare sin kunst - fortæller, at der blev brugt plastic-våben i kampscenerne til "5 kr. sværdet". :P

Nu er der ikke længere en undskyldning for folkene bag "A Viking Saga: Son of Thor" til at lave deres direct-to-DVD-udgivelse en barebones én af slagsen. Dette indslag er et MUST! Jeg håber bare, at der kommer et par follow-ups, hvor de også får Peter Gantzler og Julie Ølgaard i studiet for at fortælle om deres oplevelser under optagelserne til filmen.
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#10 pulse83 18 år siden

Den ser jo så dårlig ud, at den er helt pragtfuld! Jeg glæder mig faktisk enormt meget til at se den i dens fulde længde. Indenfor B-film er dette vel nærmest hvad Ringenes Herre er for A-film. Det bliver næsten ikke dårligere/bedre! Den skal helt sikkert hjem til samlingen, når/hvis den udkommer på DVD. :)

Indslaget i Den 11. Time er herligt. Ufatteligt at samtlige skuespillere ikke hoppede fra projektet, før det blev færdiggjort!
Excuse me, Flo!

Skriv ny kommentar: