#92 Så kan du lære det :) Jeg ved godt det er let at sige, men jeg troede seriøst på at vi kunne komme tilbage, endda vinde kampen, efter vi fik vores første mål. Det var som om man kunne mærke gejsten og viljen hos spillerne.
#10 - Fordi at der er mange fra min klasse der er virkelige irreterende, og i alt otte timer i bus med dem, er for mig surt... Men det var nu alligevel en fed tur, bortset fra den tosse til sidst...
#95 Det er nok meget, meget sandsynligt, at det bliver 0-3 ... desværre.
For fanden da! Christian Poulsen burde have så mange skridtprygl med en våd søndagsberlinger!
Han er da den største klovn i denne misære - manden er jo professional fodboldspiller. Hvor er det bare pikkehamrende surt!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Lidt ligesom at det ikke helt er nok?! Er dog sikker på at han ikke har været klar over konsekvenserne i gerningsøjeblikket, men det er vel ingen undskyldning at have hovedet oppe i røven...
Det er rigtigt, at Poulsen opførte sig sportsligt forkert, og konsekvensen var da også rødt kort og straffe - helt efter bogen.
Dog mener jeg ikke, at han er den primært skyldige i sagens udfald. Poulsen havde taget konsekvensen af handlingen og forladt banen, da flæskemonsteret tonsede ind og vappede ud efter dommeren.
Reaktionen på denne amøbetilskuers stupide handling betød altså en solid øretæve til dansk fodbold.
Hvis ikke denne infantile tilskuer var sprunget på banen med vold i sinde, så var kampen blev afviklet normalt, og ingen kan jo vide, hvorledes kampen efterfølgende havde udviklet sig.
Det var jo ikke pga. Poulsen, at kampen blev afblæst og sat til 0-3, men fordi en sindssvag mandsperson ikke kunne holde sig i skindet.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#91 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#92 POTC-girl 18 år siden
#93 duuk74 18 år siden
Jeg ved godt det er let at sige, men jeg troede seriøst på at vi kunne komme tilbage, endda vinde kampen, efter vi fik vores første mål. Det var som om man kunne mærke gejsten og viljen hos spillerne.
#94 Xerxeskosaurus 18 år siden
#95 davenport 18 år siden
Håber på omkamp, men det bliver det nok ikke...
#96 filmz-yoshimura 18 år siden
For fanden da! Christian Poulsen burde have så mange skridtprygl med en våd søndagsberlinger!
Han er da den største klovn i denne misære - manden er jo professional fodboldspiller. Hvor er det bare pikkehamrende surt!
#97 McPeter 18 år siden
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-71526...
Lidt ligesom at det ikke helt er nok?! Er dog sikker på at han ikke har været klar over konsekvenserne i gerningsøjeblikket, men det er vel ingen undskyldning at have hovedet oppe i røven...
#98 Yoda 18 år siden
Dog mener jeg ikke, at han er den primært skyldige i sagens udfald. Poulsen havde taget konsekvensen af handlingen og forladt banen, da flæskemonsteret tonsede ind og vappede ud efter dommeren.
Reaktionen på denne amøbetilskuers stupide handling betød altså en solid øretæve til dansk fodbold.
Hvis ikke denne infantile tilskuer var sprunget på banen med vold i sinde, så var kampen blev afviklet normalt, og ingen kan jo vide, hvorledes kampen efterfølgende havde udviklet sig.
Det var jo ikke pga. Poulsen, at kampen blev afblæst og sat til 0-3, men fordi en sindssvag mandsperson ikke kunne holde sig i skindet.
#99 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#100 filmz-Kadann 18 år siden
Hans undskyldning er vist at han var fuld - fantastisk undskyldning til en fodboldkamp.