Problemet med undskyldningen er bare at han ikke opfører sig specielt fuld. Læg mærke til, at han bliver skubbet og drejet rundt. Hvis man har drukket så meget, at man ikke kan huske, havde man faldet lige der. Han lunter også ud af banen, og springer galant over barrieren. Hvis det havde været mig, og jeg havde været så fuld, havde jeg sku da tumlet rundt. Jeg tror ikke på ham. - Jeg tror han er en bølle, der gemmer sig bag alkoholens beskyttende vinger. - og det er aldrig ok at undskylde sig med at man var fuld, med mindre man er blevet påført alkohol under tortur, og det er blevet krænget ned i ens hals.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ikke direkte relevant for denne tråd, men der har jo kørt en sms rundt der gav navn og adresse på 'fodbold-tossen', det har bare været den forkerte mand, der var tale om. Så lige denne artikel på eb: Undskyld, hetz-sms'en var bare en joke - det var dumt gjort, men hvor jeg dog elsker mænds måde at ordne tingene på igen: "Og vi vil gerne invitere ham på en bajer, så vi kan glemme det hele" :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
En af de få film, hvor det faktisk kan retfærdiggøres at man har en piratkopi - eller rettere, det burde være obligatorisk, så man gør sit for at der aldrig kommer en efterfølger.
#101 chandler75 18 år siden
#102 davenport 18 år siden
Han lunter også ud af banen, og springer galant over barrieren.
Hvis det havde været mig, og jeg havde været så fuld, havde jeg sku da tumlet rundt.
Jeg tror ikke på ham. - Jeg tror han er en bølle, der gemmer sig bag alkoholens beskyttende vinger.
- og det er aldrig ok at undskylde sig med at man var fuld, med mindre man er blevet påført alkohol under tortur, og det er blevet krænget ned i ens hals.
#103 lagoni 18 år siden
#104 filmz-Kadann 18 år siden
#105 McPeter 18 år siden
Iøvrigt det eneste tidspunkt man kan bruge undskyldningen "jamen jeg var jo fuld" er når man lige har kastet op på en andens sko... ;-)
#106 filmz-Bruce 18 år siden
#107 chandler75 18 år siden
#108 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#109 filmz-Kadann 18 år siden
En af de få film, hvor det faktisk kan retfærdiggøres at man har en piratkopi - eller rettere, det burde være obligatorisk, så man gør sit for at der aldrig kommer en efterfølger.
#110 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"