#119 Det ville såment bare være skæbnens ironi, hvis DK skulle spille i Sverige. ;)
#120 Jeg så Depeche Mode på Atleticon (i Århus) sidste år og det kunne snildt være en ganske fin mulighed for en landskamp. Men det er ikke ligefrem Parken.
Synes et eller andet sted det er nogle mærkelige straffe at dele ud. Bevares det er DBUs ansvar etc, men helt ærligt - en så stor bøde oven i tabt fortjeneste fordi en klaphat skubber til en dommer. Og så samtidig bare give sejren til Sverige - det er sgu mærkeligt, for der kan jo ikke være tvivl om at DK havde scoret de 3 mål - hvorfor så ikke spille kampen færdig eller i det mindste ta' en omkamp?! Altså jeg mener - i teorien kunne ham semi-svenskeren jo være betalt af nogen til at gøre det for at få DK til at tabe og stå i dårligt lys?! De straffe har jo ingenting med det sportslige at gøre?!
#128 synes det er en meget alvorlig ting at en tilskuer kan få lov at løbe ind på banen og mener derfor at straffen er fin. Synes sku ik at man som dommer skal rende rundt og frygte at man kan blive overfaldet af en tilskuere det holder ikke... På grund af denne her straf tror jeg virkelig at de for spændt hjelmen og sikret Parken ordenligt.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Jeg ville da ikke føle mig sikker som dommer i den situation, specielt ikke eftersom tossen ikke var den eneste der løb på banen og publikum også var begyndt at smide med ting.
Kan DBU og Parken ikke styre publikum, så går det udover holdet, sådan er reglerne jo for alle. Jeg synes at huske, at det engelske landshold har været ude for en situation, hvor de også måtte spille uden tilskuere p.g.a. deres publikum.
#121 dolphinfriendly 18 år siden
#120 Jeg så Depeche Mode på Atleticon (i Århus) sidste år og det kunne snildt være en ganske fin mulighed for en landskamp. Men det er ikke ligefrem Parken.
#122 El vez 18 år siden
http://politiken.dk/incoming/article321634.ece
#123 inflector 18 år siden
#124 filmz-Bruce 18 år siden
#125 filmz-Kadann 18 år siden
#126 dyg 18 år siden
#127 rasser 18 år siden
#128 McPeter 18 år siden
#129 MouseMickey 18 år siden
#130 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg ville da ikke føle mig sikker som dommer i den situation, specielt ikke eftersom tossen ikke var den eneste der løb på banen og publikum også var begyndt at smide med ting.
Kan DBU og Parken ikke styre publikum, så går det udover holdet, sådan er reglerne jo for alle. Jeg synes at huske, at det engelske landshold har været ude for en situation, hvor de også måtte spille uden tilskuere p.g.a. deres publikum.