Ok, har ikke hørt at Chris B. siger det, for ja, så er der sgu nok noget om snakken. Har også lige hevet fat i en kollega, der siger at Mourinho af alle, nævnes som favorit til at overtage.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#14 - Ja, det ved jeg. Det er fandme forrykt. De amerikanere aner ikke en skid om LFC's fans.
#15 - Benitez var bare en drøm fra min side, nu hvor han alligevel nok er færdig i LFC. Mourinho er på tale i LFC, hvis det sker, så begynder jeg at holde med Chelsea...
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Hva det for noget snak om at nogen har kig på Morten Olsen som landstræner ?
Please tag ham, selv mig som ikke er vild med Fodbold (bortset fra EM 92) kan se han fortager underlige valg.
Det væreste var deres (DBU I think) kommentar "jamen hver gang, der kommer rygter eller tilbud om nogen som vil ha Morten Olsen bekræfter det jo bare at han er en fantastisk dygtig træner"
Heh hvis det er sandt så har jeg ikke set det endnu, bring back Ricardo 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 - Nej, deres penge er fine, men de skal sgu blande sig uden om det sportslige. Transfervinduet er jo overhovedet ikke det samme system de bruger i USA, med alle deres drafting regler, som vi ikke har skide meget styr på i Europa.
Men hov hov, du bliver bare ved din klub, ellers er man klubluder, som en af mine kollegaer, der har holdt med 3 danske klubber i den tid jeg har kendt ham.
Hehe, jeg holder heller ikke op med at være LFC-mand. Men hvis Mourinho bliver træner, så vil min entusiasme dale ret så kraftigt mens han er at finde i klubben.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Det vil helt sikkert være mærkeligt hvis han kom til, men udover at han er en klovn og virker pisse arrogant, så har han også skabt resultater (også før Chelsea trillionerne).
Men lad nu bare Rafa være og giv ham nogle kroner her til januar :)
#11 dyg 18 år siden
#12 Åkepool 18 år siden
#13 dyg 18 år siden
#14 Åkepool 18 år siden
Har også lige hevet fat i en kollega, der siger at Mourinho af alle, nævnes som favorit til at overtage.
#15 filmz-Bruce 18 år siden
#16 dyg 18 år siden
#15 - Benitez var bare en drøm fra min side, nu hvor han alligevel nok er færdig i LFC. Mourinho er på tale i LFC, hvis det sker, så begynder jeg at holde med Chelsea...
#17 elwood 18 år siden
Please tag ham, selv mig som ikke er vild med Fodbold (bortset fra EM 92) kan se han fortager underlige valg.
Det væreste var deres (DBU I think) kommentar "jamen hver gang, der kommer rygter eller tilbud om nogen som vil ha Morten Olsen bekræfter det jo bare at han er en fantastisk dygtig træner"
Heh hvis det er sandt så har jeg ikke set det endnu, bring back Ricardo 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18 Åkepool 18 år siden
Men hov hov, du bliver bare ved din klub, ellers er man klubluder, som en af mine kollegaer, der har holdt med 3 danske klubber i den tid jeg har kendt ham.
#19 dyg 18 år siden
#20 Åkepool 18 år siden
Men lad nu bare Rafa være og giv ham nogle kroner her til januar :)