Gravatar

#1 NightHawk 18 år siden

Hey, så er det lige blevet offenliggjort hvilke hold Danmark skal møde frem mod VM 2010 i Sydafrika :

Danmark
Portugal
Sverige
Ungarn
Albanien
Malta

Alt i alt en pulje med rigtig gode muligheder.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#2 filmz-vassago 18 år siden

Ja, hvis man altså har et landshold der kan spille fodbold.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 HonoDelLoce 18 år siden

Phhfft..

Danmark har ikke en chance med det fodbold der bliver stillet..

Jeg synes det er meget forkert, når eksperter udtaler, at det danske landshold er overvurderet, og vi ikke har særligt gode spillere..

Vi har bare ikke spillerne til at spille det system, vi spiller..

Til gengæld er vi stuck with a coach der er mere stædig end de aber, der ikke fulgte evolutionen og begyndte at gå oprejste.. Han vil ikke indse, at han har fejlet med sin taktik.. Så han vil hverken ændre den eller gå af..

Den gruppe ender med Sverige og Portugal som de to øverste - uden jeg vil sætte 1. og 2. på..

Det skulle ikke undre mig om Ungarn også slutter over DK..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4 filmz-Mr.Pink 18 år siden

Ja det ser ikke så dårligt ud. Portugal er gode, men tror nu godt vi kan slå dem. Sverige er burde vi kunne slå på en god dag. Mens de 3 andre hold burde give 18 point.. Men det kræver jo vi spiller bedre end mod Nordirland..
Gravatar

#5 frahm-2 18 år siden

Jeg tror også at vi kan slå både Sverige og Portugal på en god dag. Jeg er dog irriteret over at vi aldrig kommer i lorte puljen. Se på pulje 2: Grækenland, Israel, Schweiz, Moldova, Letland og Luxemborg. Hvis vi kunne have været der istedet for Schweiz, så havde mulighederne set rigtig gode ud efter min mening.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#6 NightHawk 18 år siden

# 2 -

Hehe, ja det er sandt. Men hvis man skal se lidt positivt på det, så ku' det ha' været meget værre, end de hold vi har trukket.

Det hele handler vel om, om Morten Olsen gider at slække på sit taktiske oplæg og sørge for at vi vinder ligegyldigt hvad, i stedet for at gå efter poleret fodbold hver gang. Imo er det fløjtende ligegyldigt, om vi skovler bolden i mål og vinder 1-0. Det handler blot om at komme videre. Så kan de altid spille poleret bold, når vi først er med i slutrunden.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#7 filmz-Bruce 18 år siden

Jeg synes godt nok det ligner en fantastisk gruppe ifht. hvad vi KUNNE være blevet udsat for. At vi så har et lortehold, er noget helt andet!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8 Åkepool 18 år siden

Håber virkelig at Portugal IKKE går videre. Der er jo kun 20 min. rigtig spilletid i deres kampe, resten af tiden ligger boygirl Christiano og hans fæller og vrider sig i smerte over ingenting. De er en skændsel for fodbolden, selv Italien kan ikke følge med hvad skuespilleri angår....Bvadr!!

Udover den gang opkast, så giver jeg Hr. Lyserød ret i resten :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#9 dyg 18 år siden

Benitez som dansk landstræner!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10 Åkepool 18 år siden

#9 - Nej for satan! Han skal bare blive hvor han er :)
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: