Gravatar

#11 Nicki52 13 år siden

Collateral (10) skrev:
Jeg ved ikke om "The Wall" kan gå med, der er jo ikke noget dans rigtig, men under alle omstændigheder en fantastisk Musical (sort of).

Har set den. Jeg kedede mig så meget, vi så den i skolen og vi alle var begyndt at snakke fordi vi ikke gad at se den. Så til sidst gav vores lærer os og stoppede den.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#12 Collateral 13 år siden

Nicki52 (11) skrev:
Har set den. Jeg kedede mig så meget, vi så den i skolen og vi alle var begyndt at snakke fordi vi ikke gad at se den. Så til sidst gav vores lærer os og stoppede den.

:O Ej men det er jo skandaløst. Unge mennesker nu til daws (og nej så gammel er jeg ikke selv, men Pink Floyd er sgu da fantastiske/brilliante, og det er "The Wall" i den grad også IMO)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#13 MOVIE1000 13 år siden

Enig med elwood, helt klart nogle underholdene og sjove film med både sang og dans.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#14 Slettet Bruger [462866873] 13 år siden

West Side Story. Det er en af mine favoritter og med en historie der er noget anderledes end de gængse musicals.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#15 frahm-2 13 år siden

#6 & 8
Det skal så siges at jeg ikke er meget for den Lloyd Webberske stil hvor alle replikker skal synges. Det fungere bare ikke for mig. Oveni det, synes jeg også at historien var lidt kedelig og så var jeg bestemt ikke imponeret af klipningen.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#16 frahm-2 13 år siden

lasse78 (9) skrev:
"Dream Girls" bør også nævnes, især hvis man er til R'n'B!

Enig. Musikken i den er ret god, selvom selve filmen til tider kan være en smule "cheesy", men den er ret flot på rigitg mange parametre.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#17 Collateral 13 år siden

frahm-2 (15) skrev:
#6 & 8
Det skal så siges at jeg ikke er meget for den Lloyd Webberske stil hvor alle replikker skal synges. Det fungere bare ikke for mig. Oveni det, synes jeg også at historien var lidt kedelig og så var jeg bestemt ikke imponeret af klipningen.

Tror der er mange der har de samme problemer med filmen. Personligt generede det mig bare ikke, og så synes jeg rigtig godt om mange af sangene, og sågar også leveringen af dem.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#18 Herrguth 13 år siden

Hvis man er til en lidt anderledes musical, så vil jeg helt klart anbefale "Hedwig and the angry inch", som jeg synes er helt fantastisk.
Gravatar

#19 Bony 13 år siden

Herrguth (18) skrev:
Hvis man er til en lidt anderledes musical, så vil jeg helt klart anbefale "Hedwig and the angry inch", som jeg synes er helt fantastisk.

Enig. Den havde jeg helt glemt.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#20 MaxHHansen 13 år siden

Jesus Christ Superstar kan også anbefales...

Skriv ny kommentar: