Jeg ved ikke om "The Wall" kan gå med, der er jo ikke noget dans rigtig, men under alle omstændigheder en fantastisk Musical (sort of).
Har set den. Jeg kedede mig så meget, vi så den i skolen og vi alle var begyndt at snakke fordi vi ikke gad at se den. Så til sidst gav vores lærer os og stoppede den.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Har set den. Jeg kedede mig så meget, vi så den i skolen og vi alle var begyndt at snakke fordi vi ikke gad at se den. Så til sidst gav vores lærer os og stoppede den.
:O Ej men det er jo skandaløst. Unge mennesker nu til daws (og nej så gammel er jeg ikke selv, men Pink Floyd er sgu da fantastiske/brilliante, og det er "The Wall" i den grad også IMO)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#6 & 8 Det skal så siges at jeg ikke er meget for den Lloyd Webberske stil hvor alle replikker skal synges. Det fungere bare ikke for mig. Oveni det, synes jeg også at historien var lidt kedelig og så var jeg bestemt ikke imponeret af klipningen.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#6 & 8 Det skal så siges at jeg ikke er meget for den Lloyd Webberske stil hvor alle replikker skal synges. Det fungere bare ikke for mig. Oveni det, synes jeg også at historien var lidt kedelig og så var jeg bestemt ikke imponeret af klipningen.
Tror der er mange der har de samme problemer med filmen. Personligt generede det mig bare ikke, og så synes jeg rigtig godt om mange af sangene, og sågar også leveringen af dem.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#11 Nicki52 13 år siden
#12 Collateral 13 år siden
:O Ej men det er jo skandaløst. Unge mennesker nu til daws (og nej så gammel er jeg ikke selv, men Pink Floyd er sgu da fantastiske/brilliante, og det er "The Wall" i den grad også IMO)
#13 MOVIE1000 13 år siden
#14 Slettet Bruger [462866873] 13 år siden
#15 frahm-2 13 år siden
Det skal så siges at jeg ikke er meget for den Lloyd Webberske stil hvor alle replikker skal synges. Det fungere bare ikke for mig. Oveni det, synes jeg også at historien var lidt kedelig og så var jeg bestemt ikke imponeret af klipningen.
#16 frahm-2 13 år siden
Enig. Musikken i den er ret god, selvom selve filmen til tider kan være en smule "cheesy", men den er ret flot på rigitg mange parametre.
#17 Collateral 13 år siden
Tror der er mange der har de samme problemer med filmen. Personligt generede det mig bare ikke, og så synes jeg rigtig godt om mange af sangene, og sågar også leveringen af dem.
#18 Herrguth 13 år siden
#19 Bony 13 år siden
Enig. Den havde jeg helt glemt.
#20 MaxHHansen 13 år siden