Phantom Of The Opera Moulin Rouge! Cry-Baby Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street The Nightmare Before Christmas The Sound of Music .. og den bedste af dem alle sammen: Singin' in the Rain.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Hvilken en af dem? Jeg har personligt kun set Joel Schumachers, som jeg synes var yderst forfærdelig.
Ellers er der jo også de gode gamle, som ikke just kan sammenlignes med Grease eller Saturday Night Fever, men som stadig er et kig værd, hvis man er til genren: Meet Me in St. Louis Take Me out to the Ball Game My Fair Lady
Og så synes jeg også at Cabaret og Chicago kan anbefales. Selvom jeg virkelig ikke kan lide Andrew Lloyd Webber, så synes jeg faktisk også at Evita er ret god.
Er man til ABBA er Mamma Mia vel et must. Er man ikke til ABBA, så er den nok ikke et must.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Hvilken en af dem? Jeg har personligt kun set Joel Schumachers, som jeg synes var yderst forfærdelig.
Det var faktisk den jeg tænkte på da jeg skrev det, da jeg mindes den som ganske fin. Har den stående på blu-ray, så det kunne da være, at det var på tide med et gensyn. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Bony (6) skrev:
Det var faktisk den jeg tænkte på da jeg skrev det, da jeg mindes den som ganske fin. Har den stående på blu-ray, så det kunne da være, at det var på tide med et gensyn. :-)
Synes bestemt heller ikke den er så ringe. Ikke noget mesterværk selvfølgelig, men mindre kan også gøre det :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
"Dream Girls" bør også nævnes, især hvis man er til R'n'B! Hvad med "Jesus Christ Superstar" total klassiker!!! og stærke sang præstationer i original udgaven fra 70'erne.
#1 Nicki52 13 år siden
#2 dyg 13 år siden
#3 Bony 13 år siden
Moulin Rouge!
Cry-Baby
Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
The Nightmare Before Christmas
The Sound of Music
.. og den bedste af dem alle sammen: Singin' in the Rain.
#4 elwood 13 år siden
Reefer madness Musical Movie (for en lidt anderledes musikal, med fantastisk sangtekst)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 frahm-2 13 år siden
Ellers er der jo også de gode gamle, som ikke just kan sammenlignes med Grease eller Saturday Night Fever, men som stadig er et kig værd, hvis man er til genren:
Meet Me in St. Louis
Take Me out to the Ball Game
My Fair Lady
Og så synes jeg også at Cabaret og Chicago kan anbefales. Selvom jeg virkelig ikke kan lide Andrew Lloyd Webber, så synes jeg faktisk også at Evita er ret god.
Er man til ABBA er Mamma Mia vel et must. Er man ikke til ABBA, så er den nok ikke et must.
#6 Bony 13 år siden
#7 IK 13 år siden
#8 Collateral 13 år siden
Synes bestemt heller ikke den er så ringe. Ikke noget mesterværk selvfølgelig, men mindre kan også gøre det :)
#9 lasse78 13 år siden
#10 Collateral 13 år siden
Helt sikkert! Den er bestemt også værd at have med på listen.
Jeg ved ikke om "The Wall" kan gå med, der er jo ikke noget dans rigtig, men under alle omstændigheder en fantastisk Musical (sort of).