Jeg købte den danske dvd udgave af Battle Royale her den anden dag til en herlig pris på 50 kr. I følge coveret er der tale om directors cut udgaven, men for så vidt jeg kan se er det IKKE tilfældet!! I hvert fald mangler der flere scener, blandt andet et flashback til Mitsukos baghistorie.
Syntes bare jeg ville dele min smerte... :-)
-------------------------- That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Endnu en grund til at købe en R1 eller R3 udgave :-/ ... skulle ikke undre mig om den udave du omtaler er fra On-Air eller et af deres klonselskaber :-(
Okay, jeg blev vist grebet af min egen selv-ynk :-)
Egentlig var hensigten med at poste mine beklagelser, at jeg ønskede at advare mine fellow filmnørder. Det er sådan set fint nok, at det er den korte udgave... de skal bare ikke angive andet på coveret! De bavianer!
Og jo, det er et eller andet skummelt selskab, der har til huse i en kælder et eller andet sted langt, langt ude på landet. Grunden til, at jeg købte den var for at få den med danske undertekster, så jeg kan vise den til alle de stakler, der ikke kan finde ud af det med udenlandske underbasser. Nu investerer jeg så nok i en britisk disc til eget forbrug :-)
Men tak for sympatien!!!!
-------------------------- That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#1 filmz-rupert giles 21 år siden
Syntes bare jeg ville dele min smerte... :-)
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#2 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Endnu en grund til at købe en R1 eller R3 udgave :-/ ... skulle ikke undre mig om den udave du omtaler er fra On-Air eller et af deres klonselskaber :-(
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#3 filmz-rupert giles 21 år siden
Egentlig var hensigten med at poste mine beklagelser, at jeg ønskede at advare mine fellow filmnørder. Det er sådan set fint nok, at det er den korte udgave... de skal bare ikke angive andet på coveret! De bavianer!
Og jo, det er et eller andet skummelt selskab, der har til huse i en kælder et eller andet sted langt, langt ude på landet. Grunden til, at jeg købte den var for at få den med danske undertekster, så jeg kan vise den til alle de stakler, der ikke kan finde ud af det med udenlandske underbasser. Nu investerer jeg så nok i en britisk disc til eget forbrug :-)
Men tak for sympatien!!!!
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#4 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***