Der har tidligere her på filmz været nyheder omkring det danske boxoffice. Det faldt dog hurtigt fra, så nu kommer der kun de faste opdateringer på de amerikanske weekendomsætninger.
Jeg vil bare høre om der er nogen, der kan sige mig hvor jeg kan finde de danske bio-tal?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
prøv DFI's hjemmeside. De har nok ikke de aller nyeste tal, men du kan finde en historisk oversigt. Ellers har danske biografer måske (www.danske-biografer.dk)
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Grunden til at vi holdt op med at bringe nyheder om dem, var at de medier der bragte dem bragte dem rimelig ustabilt, og uden detaljer omkr. omtjening osv. Sidst jeg tjekkede kunne man købe dem direkte fra bio-tal, men de var vist ret dyre.
Politiken bringer dem vist fast. Også på deres hjemmeside, men her er de ikke altid lige opdaterede.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#1 Spanner 19 år siden
Jeg vil bare høre om der er nogen, der kan sige mig hvor jeg kan finde de danske bio-tal?
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#2 frahm-2 19 år siden
#3 chandler75 19 år siden
Politiken bringer dem vist fast. Også på deres hjemmeside, men her er de ikke altid lige opdaterede.
#4 gi-jones 19 år siden
#5 chandler75 19 år siden
#6 dyg 19 år siden
#7 jessup 19 år siden
#8 Vestas 19 år siden
#9 Spanner 19 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem