Gravatar

#1 Spanner 19 år siden

Der har tidligere her på filmz været nyheder omkring det danske boxoffice. Det faldt dog hurtigt fra, så nu kommer der kun de faste opdateringer på de amerikanske weekendomsætninger.

Jeg vil bare høre om der er nogen, der kan sige mig hvor jeg kan finde de danske bio-tal?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#2 frahm-2 19 år siden

prøv DFI's hjemmeside. De har nok ikke de aller nyeste tal, men du kan finde en historisk oversigt. Ellers har danske biografer måske (www.danske-biografer.dk)
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#3 chandler75 19 år siden

Grunden til at vi holdt op med at bringe nyheder om dem, var at de medier der bragte dem bragte dem rimelig ustabilt, og uden detaljer omkr. omtjening osv. Sidst jeg tjekkede kunne man købe dem direkte fra bio-tal, men de var vist ret dyre.

Politiken bringer dem vist fast. Også på deres hjemmeside, men her er de ikke altid lige opdaterede.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#4 gi-jones 19 år siden

Hvad er omtjening? :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5 chandler75 19 år siden

Et Filmz'sk synonym for omsætning :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 dyg 19 år siden

Et af de utallige filmzske ord, vi husker også boka, der desværre er ved at forsvinde ud af vores ordforråd.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 jessup 19 år siden

...og begrebet "total kejser" eller mere germansk "kaiser" er også ved at forsvinde fra denne side.
This is just until June
Gravatar

#8 Vestas 19 år siden

For et par uger siden dukkede de danske boxoffice tal op på Boxofficemojo!
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#9 Spanner 19 år siden

niceness!!!
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: