Er som mange andre, vist kun chokeret over hans dumhed :) Han kan ikke stave, han kan ikke synge, og han kan da slet ikke finde ud af at promovere hans "musik"
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Det er måske i virkeligheden det der er chokerende. :) Jeg har også svært ved at se at man skal markedsføre sin musik på at chokere folk.. men ok, hvis man gør det ved at vise at man ikke har noget talent, ikke kan finde ud af at lave en hjemmeside og ikke kan stave, så er man vist ude på et sidespor. :)
#41 dyg 21 år siden
#42 davenport 21 år siden
#43 21 år siden
#44 21 år siden
Homies.
Så er der ike lang tid til min tredje single kommer på gaden. Glæd jer for vild, den bliver for def op.
Forresten har mine programører lavet gæstebog på min hjemmeside, så skriv en def up hilsen til mig der.
Peace and out this is hiphop.
#45 filmz-herskegut 21 år siden
Han kan ikke stave, han kan ikke synge, og han kan da slet ikke finde ud af at promovere hans "musik"
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#46 21 år siden
#47 filmz-Kadann 21 år siden
Det er måske i virkeligheden det der er chokerende. :) Jeg har også svært ved at se at man skal markedsføre sin musik på at chokere folk.. men ok, hvis man gør det ved at vise at man ikke har noget talent, ikke kan finde ud af at lave en hjemmeside og ikke kan stave, så er man vist ude på et sidespor. :)