#1 21 år siden

Mikkel Blankenborg er den nye danske rapper (rapper på engelsk/dansk) som vil overtage hip-hop scenen de kommende mange år...
Mikkel har optrådt på diverse clubs i LA og NY og er også ved at blive stor i Belgien.

Beats bliver leveret af ingen ringere end Soulshock, som bl.a har poroduceret for 2pac.

Hold øje med de nye hits soon to come...

Tjek hans musik ud på: www.danskhiphop.dk - i venstre side af forsiden.

Flowers in Paradise og Moonlight in Manhatten
Gravatar

#2 elwood 21 år siden

jeg ved godt det her er tagwall, men derfor betyder det ikke at alt kan snakkes om her. Det du snakker om findes der musik fora til.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 dyg 21 år siden

#1 - Det var dog en træls omgang reklame-ævl. Lyder som noget taget fra en elendig tv-reklame.

#2 - Alt kan diskuteres her. Også musik. Man skal bare ikke lave skamløs reklame, som det her er.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 elwood 21 år siden

er du sikker på du vil stå ved det... lad os se worst case scenario, alle britney S fans'ne finder det her forum og begynder at diskutere hendes sange, tøjstil og hvem der er størst fan osv.... ville det være hel ok med dig 8-)

self et worst case scenario, men jeg ved da jeg ville blive skræmt af det hvertfald.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 danschier.dk 21 år siden

#3 Jeg vil give elwood ret. Det kan godt være det er en tagwall, hvor man kan diskutere alt. Men det er også et filmforum. Derfor må det være alt inden for filmområdet man diskutere på tagwall'en. Musik høre til på et musikforum, med mindre det er filmmusik. Og ingen reklamer. Hvilket det tyder på i dette tilfælde, da det er en gæst der har oprettet emnet.
Gravatar

#6 maniac 21 år siden

I har aldrig hørt om rappere der blev "skuespillere"? ;)

Kan være tråden bliver relevant med fremvirkende kraft...

Men der har nu været så mange tråde der ikke direkte har haft film-relevans i tidens løb... Denne virker dog ret reklame-agtig, som tidligere nævnt.
Gravatar

#7 lagoni 21 år siden

Jeg synz bare Britney var for sej i Crossroads og hun synger bare zuper totalt godt. KnuzZer.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8 davenport 21 år siden

Delvis enig:

Man kan ifølge "reglerne" diskutere alt her, også musik eller de bedste rolatore eller hønsestrik.

Dog er dette som dannyboy siger, en reklame her, og det er irriterende at se. Det er sket flere gange.

Til "gæst":
Opret dig som bruger, og forklar hvorfor vi skal lytte til det musik, med dine egne ord, eller hold dig væk fra et seriøst (som oftest ;D) filmsite!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

#9 21 år siden

¤4: Der var da også en der kørte ud af en tangent med noget firewalk tidligere idag. Det er da heller ikke just relevant (eller interessant) - trods David Lynch's 'Fire Walk With Me'
:-)
Gravatar

#10 dyg 21 år siden

#5 - Nu er der blevet diskuteret alt muligt andet end film her i tagwallen før. Jeg mener da også, at der har været andre tråde, der har omhandlet musik her i tagwallen. (Og hvad har f.eks. brætspil, digital kamera, homoseksuelle pingviner, små sjove flashspil, osv med film at gøre? Ikke så meget, men derfor er det da i orden at skrive om det i tagwallen alligevel [edit] Hov ja, firewalk også! Tak Jon :) [/edit] )

Men som jeg sagde i #3, så er det her ikke stedet for skamløs reklame.

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: