der er danske undertekster. har fundet et klip fra HP7 del 1. hvor vi danskere har fået fat i klippet og allerede udgivet det med danske stemmer på youtube
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
He He griner klip :) ... ja der er danske undertekster, men ungerne har jo glædet sig den kom og da alle de andre film er med dansk tale undre det mig bare ... tro mig ... 2 timers film er meeeeeeget lang at læ se op :)
lyder det ikke som om det er fordi de har svært ved at læse (som i at være ordblind)... Personligt synes jeg ihvertfald ikke at man bør vise den til børn der endnu ikke er "begyndt" at lære at læse...
#1 Leger 15 år siden
Nogen der ved hvorfor der ikke kommer dansk tale på den nye Harry Potter DVD?? Nu hvor der er på de 5 andre der er kommet.
#2 BN 15 år siden
Nej.
#3 Highland Park 15 år siden
Eller fordi Ulmer har truet med at nedkalde en forbandelse over producenterne af dvd'en, hvis de lader Harry Potter tale dansk.
#4 davenport 15 år siden
#5 MOVIE1000 15 år siden
har fundet et klip fra HP7 del 1. hvor vi danskere har fået fat i klippet og allerede udgivet det med danske stemmer på youtube
#6 Leger 15 år siden
#7 MOVIE1000 15 år siden
#8 Lady Arwen 15 år siden
#9 MOVIE1000 15 år siden
#10 Lady Arwen 15 år siden
Personligt synes jeg ihvertfald ikke at man bør vise den til børn der endnu ikke er "begyndt" at lære at læse...