Jeg har Danske Bank, desværre. Jeg havde så tænkt mig at skifte bank, men aner ikke hva jeg skal skift til. Hva kan i anbefale, så jeg har lidt at gå efter?
Jeg har Danske Bank, desværre. Jeg havde så tænkt mig at skifte bank, men aner ikke hva jeg skal skift til. Hva kan i anbefale, så jeg har lidt at gå efter?
På forhånd tak :)
Jeg har Arbejdernes Landsbank og er yderst tilfreds (og det er alle jeg kender der har dem også). De har god rådgivning, var i vores tilfælde ikke bange for at låne unge mennesker penge... Og jeg så lige på TV2 at de faktisk er en af de billigere store banker.
Jeg havde Danske bank da jeg blev arbejdsløs. De havde så en uduelig person ansat, der ikke rigtig lyttede til hvad vi havde brug for, for at få vores dagligdag til at hænge sammen, selvom vi fremlagde det hele meget professionelt og havde brugt lang forberedelse. Så vi spurgte Nordea om de ville kigge på det. Det gjorde de og ville gerne hjælpe, så vi skiftede til dem og har ikke fortrudt.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Generelt er det en god ide at skifte bank en gang imellem. Der er ofte mange penge at spare ved at henvende sig til en anden bank. Ikke mindst kan man bruge det til at forhandle med banken.
Personligt har jeg det sådan, at hvis det er billigere for mig at have mine penge i en anden bank så skifter jeg.
Jeg ved jeg gennem min fagforening kan få nogle meget fordelagtige vilkår i en bank (som jeg dog har lidt svært ved at gennemskue er gode i det lange løb med evt hus og bil), tjek måske der.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#3 - Tak for listen, det er godt lige at få bare et lille overblik, på de ting de har med.
Jeg kunne nemlig også godt tænke mig et VISA igen, da Danske Bank absolut ikke kunne vente på at jeg fik plus på kontoen efter en rejse hvor jeg kom hjem til en uforudset efterregning på ca.7000,- Selvom jeg sagde det ville max tage 1½ måned at komme i plus igen, nej de kunne ikke vente så jeg fik et Mastercard, som jo da ikke er et dårlig kort, men det er jo ikke ligefrem alle butikker der tager imod det.
Jeg har også et lille lån, dog ikke noget vildt, som jeg også gerne ville høre andre banker om de ikke kunne gøre lidt bedre, mht renten :)
Arbejdernes Landsbank. Det er også en ok bank, hvis du går op i ting som godgørende formål, ansvarlighed osv.
Desuden er de supergode til at give ekstra snor til private forbrugere.
Hvis du vil gå helt hippie, så er der også Merkur. De har forpligtet sig til at bruge noget af overskuddet på godgørende formål, de låner aldrig mere ud end de har osv.
#1 MuManden 11 år siden
Jeg har Danske Bank, desværre.
Jeg havde så tænkt mig at skifte bank, men aner ikke hva jeg skal skift til.
Hva kan i anbefale, så jeg har lidt at gå efter?
På forhånd tak :)
#2 tiany 11 år siden
Jeg har Arbejdernes Landsbank og er yderst tilfreds (og det er alle jeg kender der har dem også).
De har god rådgivning, var i vores tilfælde ikke bange for at låne unge mennesker penge... Og jeg så lige på TV2 at de faktisk er en af de billigere store banker.
#3 tiany 11 år siden
#4 Åkepool 11 år siden
#5 Slettet Bruger [458658727] 11 år siden
Jeg er sådan set ganske tilfreds, men det er meget minimal kontakt, jeg har med dem, da jeg ikke har lånt penge hos dem, udover min kassekredit.
#6 Slettet Bruger [1838146990] 11 år siden
Personligt har jeg det sådan, at hvis det er billigere for mig at have mine penge i en anden bank så skifter jeg.
#7 lagoni 11 år siden
#8 MuManden 11 år siden
#3 - Tak for listen, det er godt lige at få bare et lille overblik, på de ting de har med.
Jeg kunne nemlig også godt tænke mig et VISA igen, da Danske Bank absolut ikke kunne vente på at jeg fik plus på kontoen efter en rejse hvor jeg kom hjem til en uforudset efterregning på ca.7000,- Selvom jeg sagde det ville max tage 1½ måned at komme i plus igen, nej de kunne ikke vente så jeg fik et Mastercard, som jo da ikke er et dårlig kort, men det er jo ikke ligefrem alle butikker der tager imod det.
Jeg har også et lille lån, dog ikke noget vildt, som jeg også gerne ville høre andre banker om de ikke kunne gøre lidt bedre, mht renten :)
#9 Skeloboy 11 år siden
Desuden er de supergode til at give ekstra snor til private forbrugere.
Hvis du vil gå helt hippie, så er der også Merkur. De har forpligtet sig til at bruge noget af overskuddet på godgørende formål, de låner aldrig mere ud end de har osv.
#10 Kyllingebenet 11 år siden