Kan kun tilslutte mig #2: vi vil have Djarnis-drengen på DVD nu!!! (og helst en motherf...ing udgivelse på 5 dvd'er, med alt hvad den kan trække. Og så en bonus vinyl-udgave! ;-))
Tilslutter mig også #2+3 - specielt fordi min videoversion af De Skrigende Halse er forsvundet sporløst (stjålet?) og mine i forvejen dårlige optagelser af Morten og Peter er gået hen og blevet lidt slidte med tiden...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Lad isbjørne danse Sort høst af Anders Refn - godt nok dansk/svensk, men alligevel Den gode vilje af Bille August - godt nok multinational prodduktion, men... Medea af Lars von Trier (findes godt nok som elendig NTSC dvd) Øen i fuglegaden af Søren Kragh-Jacobsen Ballerup Boulevard De nøgne træer af Morten Henriksen ...samt en del af de allerede nævnte titler
#11 Herrguth 20 år siden
#12 filmz-arf 20 år siden
:-)
Det er godt nok ved at være mange år siden jeg sidst har set den film. :-)
#13 danschier.dk 20 år siden
#14 El vez 20 år siden
#15 filmz-propagandapanda 20 år siden
#16 evermind 20 år siden
- specielt fordi min videoversion af De Skrigende Halse er forsvundet sporløst (stjålet?) og mine i forvejen dårlige optagelser af Morten og Peter er gået hen og blevet lidt slidte med tiden...
#17 rubkick 20 år siden
Sort høst af Anders Refn - godt nok dansk/svensk, men alligevel
Den gode vilje af Bille August - godt nok multinational prodduktion, men...
Medea af Lars von Trier (findes godt nok som elendig NTSC dvd)
Øen i fuglegaden af Søren Kragh-Jacobsen
Ballerup Boulevard
De nøgne træer af Morten Henriksen
...samt en del af de allerede nævnte titler
#18 evermind 20 år siden