Overskriften siger alt. Jeg søger efter en dansk efter- eller friskole hvor man evt. kunne tage tiende og have film som et meget stort "tema", ligesom der er idræts- og musikefterskoler. Kender i til en eller flere af disse?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#2: Tak, men tænkte sådan lidt mere i at lære noget om at LAVE filmene, men hvis dette ikke eksisterer er dette da i hvertfald en ide til at få noget kundskab.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Ja, uden kundskab kommer man ingen steder i livet!
Der findes jo masser af efterskoler, der har medielinjer, hvor man kan rende rundt med kameraudstyr og få undervisning i det rent tekniske, hvis det er det, du er ude efter.
Eksempelvis Askov Efterskole har en sådan medielinje. Tjek under "undervisning" og "linjefag".
#4: Jeg er "ude efter" at blive instruktør, men man kan ikke tage en udannelse der giver direkte adgang til Filmskolen så det kommer an på ens egne projekter, og for at forbedre dem, vil jeg gerne lærer noget om det tekniske, men i høj grad også snakke med andre mennesker der har de samme interesser.
#1 Collateral 20 år siden
#2 Yoda 20 år siden
Tjek linket her
Under fanen multikunst finder du punktet filmkundskab.
#3 Collateral 20 år siden
#4 Yoda 20 år siden
Der findes jo masser af efterskoler, der har medielinjer, hvor man kan rende rundt med kameraudstyr og få undervisning i det rent tekniske, hvis det er det, du er ude efter.
Eksempelvis Askov Efterskole har en sådan medielinje. Tjek under "undervisning" og "linjefag".
Ellers kan du altid søge lidt her
Der er 226 efterskoler, så her burde du kunne finde en, der lever op til dine forventninger ;-)
#5 Collateral 20 år siden