Er lige stødt på navnet Dario Argento (Dvdoo kører spot på nogle af hams film). Er der nogen af jer, der har set noget af ham? Er hans film noget bras, eller er de værd at se? Snakker vi reelle gysere? Har tjekket ham ud på IMDB, hvor hans film rates omkring de 7 ud af 10, men det kunne være sjovt nok at høre jeres erfaringer.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg er så ikke så vild med stilen, da jeg synes den ser skrabet ud. 60er agtig i mangel af et bedre ord, men jeg ved der er meget bred uenighed om ham. Ikke lige min kop urin :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
generalt er de fleste Argento film rigtig gode foruden dem som allerede er nævnt kan jeg også anbefale Bird with the crystal plumage, cat o´ nine tails og 2érn til susperia Inferno.
#1 wiseguy 20 år siden
Er der nogen af jer, der har set noget af ham?
Er hans film noget bras, eller er de værd at se? Snakker vi reelle gysere?
Har tjekket ham ud på IMDB, hvor hans film rates omkring de 7 ud af 10, men det kunne være sjovt nok at høre jeres erfaringer.
#2 filmz-vassago 20 år siden
#3 dyg 20 år siden
Hans brug af kameraet, samt meget specielle scores giver en helt speciel stemning i hans film.
For mig står han som en af horror-branchens bedste directors.
[Edit]Opera var den første film jeg så, og den er fremragende. Den kæmper en brav kamp med Profondo Rosso om at blive min favorit Argento-film[/edit]
#4 davenport 20 år siden
Ikke lige min kop urin :)
#5 jessup 20 år siden
#6 zombieman 20 år siden