Gravatar

#11 Yoda 19 år siden

Your bad ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#12 tiny 19 år siden

# 9

Uha, et liv uden Firefly... Det er da en frygtelig tanke ;)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#13 NightHawk 19 år siden

# 8 -

Øv, havde håbet på at de blot havde "glemt", at skrive noget af ekstramaterialet på coveret til R2. Det sker jo nogen gange, at der viser sig at være mere på, end det de skiver på coveret.

Hmm, så kommer jeg da igen lidt i tvivl. Men prsien hos CDON lyder nu eller ret god. Må lige tænke lidt mere over det tror jeg.

Pokkers, hvorfor kan de dog ikke bare lave 1 udgivelse.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#14 loki 19 år siden

Jeg kan sagtens acceptere en åben "slutning" i en film eller bog for dette er jo netop planlagt. En decimeret tvserie vil jeg ikke tilnærmelsesvis sammenligne med en åben slutning.

Jeg tror nærmere, at vi seere har affundet os med at bliver behandlet som vinder blæser af tv-stationerne, filmselskaberne eller hvem der nu producere en given serie.

Det handler naturligvis udelukkende om profit - hvad kan der tjenes på serien gennem reklamer, videreslag, dvder etc - men er det i grunden rimeligt at det skal gå ud over os? En serie har jo yderst sjældent en 100% fastlagt historie: 2 eller 3 sæsoner og så slut. Det ville langt være at foretrække da historien ville blive så meget desto mere flydende/sammenhængende. Næ nej, så hellere presse conceptet så meget som overhovedet muligt, indtil luften fiser ud, og den gode ide/historien går tabt.

"Jamen der er da ingen som tvinger dig til at se det?!"

Nej, og der er heller ingen som tvinger mig til at se en film eller læse en bog, men jeg forventer dog alligevel en slutning.

Back-OT: Serien er ganske underholdende og yderst seværdig (J.A. som en kampklar fembot!). Om det så er nok, er jo ens eget valg.

(FireFly: Ingen holdninger uden undtagelser ;)
www.peakoil.dk

Skriv ny kommentar: