Klarer dog ikke automatisk helt så mange detaljer som DVDProfiler, og skal downloade info fra forskellige databaser fra forskellige sider... Leg midt med det - det har nogle features som DVDP. ikke har...
Du tilføjer en ny (+ ikonet til ventre for skraldespand), skriver titlen på filmen under original title og klikker på 'Get Information' (til ventre for ikonet der forestiller en globus). Vælg 'From Script' og vælg en film-site (mener IMDB eller DVDZone2 plejer at virke ok?). Klik på 'Run' og klik ok eller ret i titlen. Og så skulle det gerne virke?!
Nogle gange findes den ikke eller der er mangelfulde oplysninger - så prøver man lige en af de andre...
#1 filmz-kain 21 år siden
Eller bare et godt alternativ til DVD profiler!
#2 Yoda 21 år siden
#3 McPeter 21 år siden
Klarer dog ikke automatisk helt så mange detaljer som DVDProfiler, og skal downloade info fra forskellige databaser fra forskellige sider... Leg midt med det - det har nogle features som DVDP. ikke har...
Ellers skriv hvis du er i tvivl om noget...
#4 SpielbergFreak 21 år siden
Hvordan tilføjer man en film, skal man selv skrive det hele ind, eller kan man "downloade" en profil som i Profiler?
#5 McPeter 21 år siden
Nogle gange findes den ikke eller der er mangelfulde oplysninger - så prøver man lige en af de andre...
Håber det ku' hjælpe - ellers skriv igen!
#6 Herrguth 21 år siden
Og så var det jeg tænkte, om der mon findes et lignende program til at administrere éns musiksamling?
Kender I ét?
#7 Yoda 21 år siden
Der findes dette program: http://www.collectorz.com/music/
Jeg bruger selv deres bookcollector, og jeg kan varmt anbefale programmet.
#8 Herrguth 21 år siden
Jeg vil kigge på det...
#9 filmz-ken-greve 21 år siden
#10 Yoda 21 år siden
Ja, men man får også kvalitet for sine penge. Det er et godt og fleksibelt program, der opdateres jævnligt med nye funktioner.
Det er jo ikke alt her i livet, der er gratis - eller billigt! ;-)