Gravatar

#1 filmz-herskegut 19 år siden

Jeg havde været heldig at vinde 2 stk biletter til filmen Date Movie, (Tak filmz :-)) havde egentlig tænkt at den nok ikke kunne være helt elendig.. men der blev jeg godt nok taget på sengen!

Var med en go veninde inde for at se den, men fy for satan det var noget bras.. jeg har aldrig, og jeg gentager aldrig set nogen dårligere film.. Den skulle have været en komedie, men jeg vil nærmere betragte den som et mislykket forsøg, fra nogen der håber på at de kan være bare lidt sjove!!
jeg trak lidt på smilebåndet én gang, ellers var det hele blot et læs dårlig plantede jokes, wannabe fun, og intet andet.

Nu er jeg ikke lige anmelder (eller ædru, skulle lige have nogen fad for at skylle den film ned.) Men publikumet til den her film findes sikkert, men det tilhører nok 14-18 års gruppen, og ellers folk med hans til laveste gren af Amerikansk humor.

Den får 0/6, jeg ville ønske der var mulighed for at give minus, for jeg ville helt klar have følt mig mere underholdt af et fordrag omkring tungmetaller i det mellem amerikanske drikkevand... Så er det vist sat på plads :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#2 kasper0204 19 år siden

Humoren er meget meget meget MEGET sort!!!!!
Gravatar

#3 maniac 19 år siden

#1 helt enig. Den dårligste film jeg har set i mange, mange år, og jeg har set en masse bras, men denne tager sgu prisen...
Gravatar

#4 putandtake 19 år siden

Gravatar

#5 filmz-herskegut 19 år siden

Jeg synes at DVDvenners anmeldelse af filmen rammer meget præcist det jeg tænkte igår, efter jeg havde set den.
http://www.dvd-venner.dk/anmelderguide/anmeld.asp?...
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#6 filmz-sanjo 19 år siden

Tja dens imdb rating siger vist det hele :) - http://imdb.com/title/tt0466342/?fr=c2l0ZT1kZnx0dD...
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#7 filmz-gimleno1 19 år siden

Absolute and utter CRAP! Om muligt nok den dårligste film jeg har set i år, hvis man lige trækker "Veninder" fra..
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#8 gi-jones 19 år siden

#1: Du er undskyldt fordi du vandt billetterne. I så fald ville jeg sikkert selv have set den. Men hvad fik dog Jer andre til at se den? Jeg mener; betalte i rent faktisk penge for det? Og er I virkelig overraskede over at den suttede. Det kunne jeg have fortalt Jer alene ud fra plakaten :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9 davenport 19 år siden

Det sjove er vel også at gimleno1 har set Veninder ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 Confused101 19 år siden

Jeg er bekymret over min sans for humor...jeg synes ikke den var SÅ ringe. Absolut ikke god, men kunne da godt ses. Jeg bør vist overveje en god gang psykiatri :-/

Skriv ny kommentar: