Gravatar

#1 filmz-TomViolence 21 år siden

Jo, var lige inde og se Dawn Of The Dead - GENIALT FILM! - og tænkte på om de havde planer om at lave et remake a Day Of The Dead.

Nogen der ved det?
I'm out
Gravatar

#2 azathoth 21 år siden

#1: Yeah den var ret kølig...

Men hvorfor fanden har folk i sådanne film en sammenlagt IQ der er lavere end en flue der sidder fast i en lort? Selv en LUNKEN SKÅL SNOT ville træffe bedre, klogere valg end dem!

Argh, det pisser mig af at de er så dumme... og jeg ved godt det står i manuskriptet og alt det der, men jeg nægter at tro på at folk opfører sig sådan!!

For at svare på dit spørgsmål, så tror jeg ikke der er noget planlagt mht. Day... men man ved jo aldrig, hvis denne indbringer godt er det jo altid en mulighed i Hollywood.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#3 filmz-female cenobite 21 år siden

Jeg tvivler, eller håber ikke, men der er dog lavet en prequel(sequel til Romero's Day of the Dead. Er det eneste jeg ved lige pt, har intet hørt om en remake af hans sidste film i trilogien.
----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering
Gravatar

#4 filmz-vassago 21 år siden

Der er 2 film mere på vej, "Dead of the Dead: Contagium" og en fjerde film - "Diamond Dead", som Romero selv står bag. Den førstnævnte har dog intet at gøre med Snyders film at gøre. Arbejdet på Contagium begyndte på samme tid som "Dawn of the Dead".

Synes at "Dawn of the Dead" er en rigtig vellykket film. Starten er kanon - men den taber lidt pusten efter den åbningssekvens, den kommer dog heldigvis stærkt igen - i bedste splatter-stil. B.A. Baracus ville have været stolt af de køretøjer ;)

"Day of the Dead: Contagium"
"Diamond Dead"
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#5 filmz-female cenobite 21 år siden

Contagium er den jeg hentyder til vassago.
Gravatar

#6 filmz-vassago 21 år siden

#5: Det var også bare en opsummering, så folk vidste hvad den hed, og link til det officielle site - en slags public service :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 filmz-Seth GekOo 21 år siden

hmmm... jeg sysnes den nye dawn... er okay men har det sådan med den gamle at den skulle de bare havde ligge... det er en for fed film og den kan ikke laves bedre... det tror jeg sgu ikke på... SÅ FIND DOG SELV PÅ NOGET...

#8 Yoda 21 år siden

Remakes ændrer jo på ingen måde originalernes status.

Hvis man ikke bryder sig om remakes, kan man jo undlade at se dem!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#9 Skum 21 år siden

Hvis man vil se nyt i zombiegenren burde man prøve at se Undead, aaaalt for nice film!

on topic: Har ikke selv set den nye Dawn men det er helt sikkert en der ligger på top listen over film der skal ses ASAP :D har næsten kun hørt godt om den...
w00tness...
Gravatar

#10 filmz-female cenobite 21 år siden

Har også kun hørt godt om Dawn of the Dead remaken, men kun som en ny zombie flick. Den giver ingen ære til den originale, men det er vel ikke overraskende. Så når jeg ser den vil jeg blot se den som en ny film, istedet for at koncentrere mig om navnet og grundlaget for den. Måske jeg vil kunne lide den så, hehe

#9, Helt enig, aussierne ved sq hvordan man skal lave film :P

Skriv ny kommentar: