Eller vi kunne oprette en ny tråd for film med under 2000 stemmer på IMDB. Så slipper vi helt sikkert for en liste, der minder om top 250. Og samtidig kan vi give en masse inspiration i forhold til film, som vi ikke har kendskab til i forvejen.
Jeg tror, jeg opretter en liste med det samme. Og i stedet for at korte den ned, kan vi gøre den uendelig :)
#76 - Dårlige tabere det er helt sikkert.. Men desværre også "bedre vidende", som om at afstemningen nu er blevet ligegyldig fordi at listen ikke ligner en pensumliste i filmvidenskab.
Jeg har nu personligt lidt svært ved at se vindere og tabere pga. en liste, som 48 har fundet frem til og hvor ekstra engagement og et par udefra kommende redningsaktioner kan forrykke 6 måneders afstemning på 3 dage :)
Men mig selv sagde hunden, er ikke sat på jorden for at gå i Gandhis fodspor og søge nirvana og koncensus blandt verdens folk, men for at sige min mening og diskutere. Og derfor er jeg da heller ikke bundet af at skulle smile, bukke eller neje over 10 film, hvoraf jeg mener 9 overhovedet ikke hører hjemme der. Næ, jeg vil sgu da svine listen til, nøjagtig som jeg sviner alle andre lister til, hvis jeg ikke mener de afspejler kvaliteten gennem filmhistorien.
Konflikter er udviklingens drivkraft, så jeg skal da ikke stå i vejen for et godt verbalt skænderi :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#69: Bare du undgår Enhedslisten, for guds skyld! :-) ______________
#78: "Jeg har nu personligt lidt svært ved at se vindere og tabere pga. en liste, som 48 har fundet frem til og hvor ekstra engagement og et par udefra kommende redningsaktioner kan forrykke 6 måneders afstemning på 3 dage"
Ja, det er som en smuk romersk stad opbygget gennem århundreder og på få dage overrendt af de hærgende osmannere og overdænget med profetens vanhelligende symboler! :-) ______________
Hvad skete der lige med Filmz's server i går aftes og i dag?
#71 mr gaijin 18 år siden
Jeg tror, jeg opretter en liste med det samme. Og i stedet for at korte den ned, kan vi gøre den uendelig :)
#72 filmz-Bruce 18 år siden
Star Wars +1
:D
#73 mr gaijin 18 år siden
http://www.filmz.dk/forum/item/29577/#first
#74 filmz-Mr.Pink 18 år siden
#75 Åkepool 18 år siden
#76 anders the gamer 18 år siden
2001: A Space Odyssey (1968) 12
Shichinin No Samurai / De Syv Samuraier (1954) 11
Saladin: Nothing....Everything!
-Kingdom of Heaven
#77 filmz-Mr.Pink 18 år siden
#78 filmz-Bruce 18 år siden
Men mig selv sagde hunden, er ikke sat på jorden for at gå i Gandhis fodspor og søge nirvana og koncensus blandt verdens folk, men for at sige min mening og diskutere. Og derfor er jeg da heller ikke bundet af at skulle smile, bukke eller neje over 10 film, hvoraf jeg mener 9 overhovedet ikke hører hjemme der. Næ, jeg vil sgu da svine listen til, nøjagtig som jeg sviner alle andre lister til, hvis jeg ikke mener de afspejler kvaliteten gennem filmhistorien.
Konflikter er udviklingens drivkraft, så jeg skal da ikke stå i vejen for et godt verbalt skænderi :)
#79 filmz-DocDoom 18 år siden
#80 filmz-DocDoom 18 år siden
#78: "Jeg har nu personligt lidt svært ved at se vindere og tabere pga. en liste, som 48 har fundet frem til og hvor ekstra engagement og et par udefra kommende redningsaktioner kan forrykke 6 måneders afstemning på 3 dage"
Ja, det er som en smuk romersk stad opbygget gennem århundreder og på få dage overrendt af de hærgende osmannere og overdænget med profetens vanhelligende symboler! :-)