Gravatar

#1 Bobby Singer 13 år siden

IGN har spurgt deres brugere og her er resultatet:
http://movies.ign.com/articles/121/1211797p1.html

Ikke den vildeste samling, hvis du spørger mig.

10: Superman: The Movie - 5/6
9: V For Vendetta - 5/6
8: The Incredible Hulk - 2/6
7: Spider-Man 2 - 6/6 (ja du læste rigtigt, 6 ud af 6)
6: Thor - 4/6
5: X-men: First Class - 4/6
4: Scott Pilgrim Vs. The World - 3/6
3: Iron Man - 3/6 (Jeg fortrækker faktisk 2'eren)
2: Captain America - 4/6
1: The Dark Knight - 4/6

Tre rigtig gode film, et par okay film og resten er overvurderet, for ikke at sige direkte elendig #host# Hulk #host#.
Idjit
Gravatar

#2 Slettet Bruger [1151288805] 13 år siden

Nå ja, men det er jo bare en afstemning blandt deres brugere, hvilket jo siger ligeså meget som IMDb-listerne. :)

Jeg har ikke selv en top-liste, fordi jeg ikke gør mig i den slags, men jeg kunne forestille mig, at en del animerede film ville komme på listen.
Gravatar

#3 Bobby Singer 13 år siden

utyske (2) skrev:
Nå ja, men det er jo bare en afstemning blandt deres brugere, hvilket jo siger ligeså meget som IMDb-listerne. :)

Jeg har ikke selv en top-liste, fordi jeg ikke gør mig i den slags, men jeg kunne forestille mig, at en del animerede film ville komme på listen.

De mangler også den bedste Batman film på listen: "Mask of the Phantasm".
Idjit
Gravatar

#4 rammy 13 år siden

Den liste er da helt til grin. Hvor er f.eks Watchmen (som jeg personligt har som den bedste) og Sin City? Er deres læsere ikke gamle nok til at må se disse film?...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#5 Slettet Bruger [1151288805] 13 år siden

#4 -

Mon ikke? "Superman: The Movie" ligger trods alt på 10. pladsen og jeg kan ikke forestille mig, at den er stor blandt teenagere i dag. :)
Gravatar

#6 rammy 13 år siden

Næh, men hvordan skal de andre 4-5 besynderlige valg lige forklares :D
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#7 Slettet Bruger [1151288805] 13 år siden

Det er jo nemt nok at forklare: de har ikke opnået nok stemmer til at være i top 10. :)
Gravatar

#8 duuk74 13 år siden

Mon ikke Tintin skulle ha været med på listen.

Personligt kan jeg bedst lide Scott Pilgrim på den liste der.

EDIT:
Andre end mig der godt gad se et Spawn re-boot?
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#9 Slettet Bruger [1151288805] 13 år siden

#8 -

Det er jo en afstemning og Tintin er jo en forholdsvis ny film, så det er nok en ganske god forklaring på, hvorfor den ikke er med.

Så en kombination af at listen lige skal produceres, før den smides op på siden og det er ret begrænset hvor mange der har set Tintin, i forhold til de andre film, er nok den ganske naturlige forklaring på, hvorfor den ikke er der. :)
Gravatar

#10 stoffer 13 år siden

#8 - Jeg venter utålmodigt på en Spawn re-boot, men så vidt jeg ved er der ingen planer om det. Der er ellers potentiale til en rå film.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!

Skriv ny kommentar: