Gravatar

#21 Skeloboy 14 år siden

GUIDELINE FOR AT POSTE

Alle film skrives med deres originaltitel

Hvis en film starter med "THE", skriv det til sidst: Lion King, The (og jeg ved godt, at La, Le osv. også burde stå sidst...men ikke her :)

Skriv ikke anførselsestegn eller noget andet før filmens titel
Gravatar

#22 jessup 14 år siden

Godt initiativ - lavede for et par år siden tråden "en god film om dagen i et år" eller sådan noget lignende. Jeg tror denne form sikre større deltagelse. Kommer med min i weekenden - for satan den pre-1990 bliver hård og svær.
This is just until June
Gravatar

#23 Skeloboy 14 år siden

#22 - der har været flere slags. Jeg kom på filmz, da der var den afstemning, hvor man skulle give + og - til nogen film. Og BN har stået for en bedste film-afstemning osv...men ja. Der skal gerne 20 personer minimum her.
Gravatar

#24 MMB 14 år siden

@Skeloboy

Gider du ikke svare på mit midterste spørgsmål i #2?
Gravatar

#25 Skeloboy 14 år siden

#24 - havde jeg lige overset. År 1990 tæller med. Det er den engelske udgivelsesdato - det år der er anført på IMDB.

Gravatar

#26 Babo Rises 14 år siden

Michael Andersen (19) skrev:
#18 Det går nok så længe man husker at vaske den.

åhh ja - vand og sæbe :-)
Gravatar

#27 Collateral 14 år siden

Jeg skal nok lige vende tilbage med 20 film inden deadline :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#28 BN 14 år siden

Foeller (24) skrev:
@Skeloboy

Gider du ikke svare på mit midterste spørgsmål i #2?

Det kan JEG godt besvare for dig! Selvfølgelig tæller 1990 med, for ellers gav det sidste af trådens navn "Fra 1990" jo ingen mening. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#29 MMB 14 år siden

Du misforstår mig... Jeg tænker nærmere, hvorvidt en film, som er udgivet i 1989 i USA, men først er udgivet i Danmark i 1990, tæller med.
Gravatar

#30 Skeloboy 14 år siden

#29 - det gør den ikke. Se #25

Skriv ny kommentar: