...Og dit såkaldte modspil går helt galt i byen allerede i første linie ved at kategorisere filmen som en gyser. Det er en fantasyfilm eller en action/adventurefilm - ikke en gyser!
Outbound Sith: ->' ...dit såkaldte modspil går helt galt i byen allerede i første linie ved at kategorisere filmen som en gyser ...'
En necromancer (rimer på panser), der indfanger de dødes sjæle, en kvindelig skyggedæmon, et animeret fugleskræmsel, en by, der hjemsøges af de ulykkeliges skrig ... alt dette er elementer fra en gyser, nok så meget som en fantasy-film.
Hvis vi skal opretholde en skelnen mellem de to genrer (hvad jeg ikke er sikker på giver mening) kan man sige, den ligger på grænsen mellem dem. ELLER vi kan blot nøjes med at konstatere, at den tilhører den "fantastiske" genre and have done with it.
Ølse for og ølse bag: Hvordan man end vender og drejer det, er det dog stadig ikke nogen god film. ->Kadann: Fordi det først bagefter gik op for mig, at man kunne kommentere i anmeldelsen af filmen.
#1 filmz-agger 18 år siden
http://www.modspil.dk/film/de_fortabte_sj_les__.ht...
Frarådes.
#2 filmz-Kadann 18 år siden
#3 Outbound Sith 18 år siden
Fox Mulder
#4 filmz-vassago 18 år siden
#5 filmz-agger 18 år siden
En necromancer (rimer på panser), der indfanger de dødes sjæle, en kvindelig skyggedæmon, et animeret fugleskræmsel, en by, der hjemsøges af de ulykkeliges skrig ... alt dette er elementer fra en gyser, nok så meget som en fantasy-film.
Hvis vi skal opretholde en skelnen mellem de to genrer (hvad jeg ikke er sikker på giver mening) kan man sige, den ligger på grænsen mellem dem. ELLER vi kan blot nøjes med at konstatere, at den tilhører den "fantastiske" genre and have done with it.
Ølse for og ølse bag: Hvordan man end vender og drejer det, er det dog stadig ikke nogen god film.
->Kadann: Fordi det først bagefter gik op for mig, at man kunne kommentere i anmeldelsen af filmen.