Gravatar

#31 Benway 16 år siden

#30 Hæ, hæ. Ja, den er skæg, men som Woodys bedste film, er den proppet med sjove momenter:

My life is passing before my eyes. The worst part about it is that I'm driving a used car.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#32 filmz-Bruce 16 år siden

#31 Ha :) Ja hans oneliners, ikke mindst grundet tilstanden han er i, når han afgiver dem, er sublime :) Han ville have været en formidabel standup komiker :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#33 Kruse 16 år siden

Garden State
Little Miss Sunshine
Juno
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#34 Norrah 16 år siden

Happy Feet.
Gravatar

#35 Michael Andersen 16 år siden

Han ville have været en formidabel standup komiker :)

Det var han også i [url= unge dage[/url] :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#36 wimmie 16 år siden

Happy-go-Lucky :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#37 HonoDelLoce 16 år siden

Puh ha, jeg får sikkert på puklen nu, men jeg har s'gu en guilty pleasure.. Af den grumme slags endda..

Hvis jeg nu the gemmer titlen family lidt ind i en masse man anden tekst, så kan det være det ikke alle der fanger den, og jeg ikke får HELT så meget på puklen :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#38 Skeloboy 16 år siden

#37 - haha...
Gravatar

#39 Kruse 16 år siden

#37: Du er faktisk ikke helt alene med den der. Den er fatisk også en af mine guilty pleasures :) Dog holder jeg mig langt væk fra alt andet som den instrutør laver.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#40 HonoDelLoce 16 år siden

Konstruktivt :P

Nej, jeg ved faktisk godt at jeg ikke er helt alene med den, er stødt ind i et par andre.. Men det er åbenbart en af dem der hvor "guilty" VIRKELIG gør sig gældende, for det er nærmest helt tabu-agtigt at indrømme :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: