Hver 14 dag graver De Gnavne Filmnørder sig dybt ned i film-rodebunken og finder alle de film frem, som du med god grund har glemt. Der vil være en del dårlige film imellem, men mon ikke også vi finder et par glemte perler. Så slut dig til Morten Sieker og hans slæng af gnavne filmnørder Gert Sørensen, Niels Hansen (undertegnede) & Kristoffer Abildgaard, når de kaster om sig med store mængder af nørdet filmtrivia og dårlige citater.
Jeg håber, at det har interesse. De første par podcasts døjer lidt med dårlig lyd, men det er blevet en del bedre. Øvelse gør mester ;-)
Det syvende podcast bliver optaget i denne uge og det handler om Die Hard. Vi synes, at vi ville prøve at snakke om en gennemført god film, for en gangs skyld.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Det kan bestemt ikke afvises, at vi kommer lidt væk fra Hollywood på et tidspunkt og måske kommer til et sted som Italien eller tager et kig på den mere obskure side af den amerikanske filmverden. Der er rigeligt af film at tage fat på :-)
I er meget velkomne til at komme med forslag, ideer og feedback her i tråden, på vores Facebook-side, til de enkelte podcasts på dgfn.net eller i tråden på DAHF.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Nice! Så skal jeg nok lige tjekke jer ud! :) Er det ligesom med Guilty Pleasures bedst at have set filmen der omtales eller kan man få noget ud af det uden?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#1 Tenebrae 12 år siden
Jeg håber, at det har interesse. De første par podcasts døjer lidt med dårlig lyd, men det er blevet en del bedre. Øvelse gør mester ;-)
Podcast #1: Johnny Mnemonic
Podcast #2: Commando
Podcast #3: Fright Night (1985)
Podcast #4: Bloodsport
Podcast #5: Road House
Podcast #6.5: Ghostbusters 2
Det syvende podcast bliver optaget i denne uge og det handler om Die Hard. Vi synes, at vi ville prøve at snakke om en gennemført god film, for en gangs skyld.
#2 Æsop9000 12 år siden
#3 Tenebrae 12 år siden
I er meget velkomne til at komme med forslag, ideer og feedback her i tråden, på vores Facebook-side, til de enkelte podcasts på dgfn.net eller i tråden på DAHF.
#4 Collateral 12 år siden
#5 Tenebrae 12 år siden
http://itunes.apple.com/us/podcast/id468098030
#6 Babo84 12 år siden
#7 Collateral 12 år siden
Nice! Så skal jeg nok lige tjekke jer ud! :) Er det ligesom med Guilty Pleasures bedst at have set filmen der omtales eller kan man få noget ud af det uden?
#8 Tenebrae 12 år siden
#9 Collateral 12 år siden
Fair enough.
#10 PredatorX 12 år siden