Gravatar

#172 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Der er en fejl i oversigten over sete film. #51 Gremlings mangler.

http://dgfn.dk/sete-film/
Doctor Last Warning
Gravatar

#173 Tenebrae 11 år siden

DocDoom (172) skrev:
Der er en fejl i oversigten over sete film. #51 Gremlings mangler.

http://dgfn.dk/sete-film/

Jep, det bliver tilføjet lidt senere i dag.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#174 Tenebrae 11 år siden

Hvad sker der, når man mixer ninjaer, taekwondo, rock ‘n’ roll og tvivlsomt skuespil sammen i en film? “Et mirakel” ville de fleste sige og andre ville sige: “det må være den fantastiske Miami Connection”.

Alle har ret: Y. K. Kim er manden bag dette episke mesterværk, som selv Ed Wood ville have ønsket, at han kunne have lagt navn til.

De Gnavne Filmnørder er denne gang blevet udsat for storfilmen “Miami Connection”, der indeholder alt hvad vi elsker og lidt til.

I dette podcast prøver vi på at leve op til gnavenheden i vores navn og vi synes selv, at det lykkes. Ikke siden “The Phantom Menace” er en film blevet dissekeret på denne måde.

“Miami Connection” kan findes på US Netflix og vi anbefaler øl for at komme igennem den. Mange øl. Rigtig mange øl.

God fornøjelse :-)

Miami Connection
Gravatar

#175 Kristoffer 11 år siden

DocDoom (162) skrev:
Die Hard: http://dgfn.dk/2012/01/de-gnavne-filmnorder-7-die-...

Scenen med en der træner i den anden bygning: Nu kan jeg ikke huske scenen, men kan det ikke være en underbygning af, at her er den platfodede city-cop kommet til LA, hvor folk konstant står på stepmaskiner og går op i deres ydre? Der er jo andre referencer til, at han går over en kulturkløft.

Det tror jeg helt sikkert du har ret i!
Gravatar

#176 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

inspireret af, at I har lagt podcast op om Miami Connection gik jeg i gang med den på Flix'en i går. Jeg faldt godt nok i søvn halvvejs, men det var bestemt ikke filmens skyld. Fantastisk intro, hvor en gruppe ninjaer afstraffer med armafhugning osv. De behøvede næppe rydde kaminhylden til oscars for hverkens F/X eller skuespil. Jeg forstod absolut intet af hvad den handlede om, men det er ligegyldigt. Ser resten i weekenden, hvorefter jeg vil høre podcastet.
Doctor Last Warning
Gravatar

#177 Tenebrae 11 år siden

Vores næste podcast handler om pilotafsnittene til hhv. Baywatch ("Panic at Malibu Pier" fra 1989) og Magnum, P.I. ("Don't Eat the Snow in Hawaii" fra 1980).
Gravatar

#178 Tenebrae 11 år siden

Vi har før snakket om mandige mænd i podcastet. Jeg nævner i flæng Michael Dudikoff, Kate Beckinsale, Bob Hoskins og Keanu Reeves, men det ultimative testosteron-pakkede podcast må være denne udgave.

Her ser vi nærmere på pilot-afsnittene til “Magnum, P.I.” og “Baywatch” med hhv. Tom “The ‘tache is life!” Selleck og David “Don’t Hassel the Hoff” Hasselhoff.

Temaet er 80er-TV med fokus på sol og sommer og det må man sige, at vi får i disse film. Der er også plads til en babe eller to, men desværre for Kristoffer kommer Pamela Anderson først med i “Baywatch” i en senere sæson, så han må nøjes med Erika “Hende med brysterne fra Under Siege” Elenika… Elenekia… Elinekajak. Ja, hende med brysterne fra den der Seagal-film, du ved.

Vi er ikke lige glade for begge pilot-afsnit, men det snakker vi selvfølgelig om på vores sædvanlige diplomatiske facon. Der bliver også plads til lidt dybdeborende psykologisk analyse af fallos-symboler og penetration i “Baywatch”.

Så hvis det lige er dig – og hvorfor skulle det ikke være det – så læn dig tilbage og lyt til De Gnavne Filmnørder vs. Hasselhoff vs. Selleck.

God fornøjelse :-)

Magnum, P.I. & Baywatch
Gravatar

#179 Tenebrae 10 år siden

Næste gang kigger De Gnavne Filmnørder nærmere på 80er-klassikeren "The Lost Boys".
Gravatar

#180 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Uha, den er god. En Corey/Corey Classic.

RIP Corey H!
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: