Gravatar

#1 elwood 17 år siden

Jep jeg ved denne ikke er på dvd, men jeg kom bare til her forleden at snakke med min ven om den, og vi ku ikke lige finde ud af om der var en speciel grund til Søren Fauli har så svær ved at få den ud på DVD, er det fordi han ikke ejer rettighederne, eller hvo'en hænger det sammen ?

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 maniac 17 år siden

Sjovt den ikke engang er udkommet på dvd, når netop det er den de bruger som eksempel i deres "Drop kopierne" kampagne...
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 17 år siden

Det er jo netop dét, der er grunden til, at de bruger den.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 Outbound Sith 17 år siden

#1 Det er helt korrekt, at han ikke selv ejer rettighederne, og at det er ovedåsagen til, at den ikke er kommet på DVD (endnu).

DR2 havde for ½ års tid siden en temaaften om kultfilm. Der havde de lavet et mockumentary-agtigt indslag med en meget DVD-ivrig Søren Fauli, der udspurgte producenten af "De Skrigende Halse" (som ejer rettighederne) om, hvorfor hans film ikke var udkommet på DVD.

Der kom ikke noget definitivt svar, andet end at de vist "arbejder på det".
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#5 elwood 17 år siden

Ok jeg tænkte nok det var noget i den stil, tak for opklaringen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 chandler75 17 år siden

# 4 Deres umiddelbare undskyldning var, at de ville vente, til de samlet kunne udgive Faulis værker. Hvortil Fauli bemærkede, at de fleste var ret ligeglade med hans andre film - det var "De skrigende halse" folk ville have... :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 Guts 17 år siden

#6

Så er det vel netop derfor de vil vente for at kunne få solgt resten af hans film samtidig ??! ; )
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"

Skriv ny kommentar: